۹ فروردین ۱۴۰۲، ۱۱:۲۴
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 85068859
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نماینده  نطنز و قمصر: تحقق شعار سال موجب توسعه عدالت اقتصادی می شود

کاشان - ایرنا - نماینده مردم نطنز و قمصر در مجلس شورای اسلامی گفت:مقام معظم رهبری ، بر اساس سیاست‌های کلی نظام، راهبرد و شعار مهار تورم و رشد تولید را برای سال ۱۴۰۲ انتخاب کردند و تحقق این شعار حکیمانه منجر به بهبود شرایط معیشتی مردم و توسعه عدالت اقتصادی در جامعه می شود.

رحمت‌الله فیروزی‌پور روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بحث تورم از موضوعات جدی است که مردم را رنج می دهد و شرایط زندگی برای قشر ضعیف جامعه سخت شده و مقام معظم رهبری با اشراف و احاطه‌ای که به تمامی مشکلات کشور دارند، راهکار برون رفت از وضع فعلی از منظر ایشان، افزایش تولید و مهار تورم است که در صورت تحقق، نتایج آن برای عموم مردم به ویژه طبقات ضعیف جامعه ملموس و عینی می شود.

وی اظهار کرد: دولت باید تدابیر لازم برای مهار تورم و متعادل سازی قیمت ها را بیاندیشد و راهکار آن نظارت درست بر بازار و استفاده از نظرات کارشناسان و نخبگان علمی و دانشگاهی است.

این نماینده مجلس ادامه داد: گاهی مشاهده می‌کنیم که ۲ مغازه کنار هم، ۲ قیمت متفاوت از یک کالا اعلام می کنند و اینجا دولت باید نظارت خود را بر بازار جدی تر کرده و ضمن رشد تولید، تورم را مهار کند.

فیروزی پور گفت:مردم تورم را در سفره خود می بینند و دولتمردان باید کاری کنند تا مردم سفره خود را بدون تورم ببینند، سفره ای که با قیمت های افسار گسیخته شکل نمی‌گیرد.

نماینده مردم نطنز و قمصر در مجلس شورای اسلامی گفت: رهبر معظم انقلاب یک دهه است که مساله اقتصادی و معیشت مردم را در عرصه زندگی یک اصل می دانند و تحلیلی جامع و واقع بینانه از اوضاع دارند.

فیروزی پور افزود: مهار تورم موجب افزایش رفاه اجتماعی و بهبود معیشت دهک های پایین جامعه می شود و امروز باید تلاش کنیم تا شعار سال به گفتمان تبدیل شود تا به مرور شاهد توسعه کشور در همه حوزه ها و بهبود معیشت مردم باشیم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha