۱ فروردین ۱۴۰۲، ۲۰:۱۲
کد خبر: 85063219
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نماینده مجلس: مهار تورم مستلزم رشد تولید است

۱ فروردین ۱۴۰۲، ۲۰:۱۲
کد خبر: 85063219
نماینده مجلس: مهار تورم مستلزم رشد تولید است

گچساران- ایرنا- نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مهار تورم مستلزم رشد تولید است گفت: کنترل، مهار تورم و نقدینگی در سایه رشد تولید و فعالیت واحدهای تولیدی و صنعتی اتفاق می افتد.

سید ناصر حسینی پور در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۲ به نام« مهار تورم و رشد تولید» از سوی رهبر معظم انقلاب گفت: دستگاه‌ها ی اجرایی و سازمان‌ها باید در این زمینه با یکدیگر تعامل و همکاری و هم‌افزایی داشته باشند.

وی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب در سال های اخیر شعارهای اقتصادی را برای نامگذاری سال انتخاب کرده اند که این نشان از توجه، دقت و تاکید ویژه‌ ایشان برای رشد اقتصادی، مهار تورم و رونق تولید دارند.

حسینی پور تصریح کرد: نام گذاری سال پیش رو به نام «مهار تورم و رشد تولید» همچون سال‌های گذشته از سوی رهبر معظم انقلاب برای همه ما خادمان ملت در مجلس شورای اسلامی، دولتمردان و تمام مسئولان و کارگزاران نهادهای مختلف تکلیفی قانونی و وظیفه ای انسانی و برنامه ای راهبردی است.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: در حوزه تولید باید موانع پیش روی بنگاه های اقتصادی از سوی متولیان امر برداشته شود.

حسینی پور افزود: هم اکنون "اقتصاد، اشتغال و معیشت" مردم مهم‌ترین موضوع جامعه است.

وی ابراز کرد: از تولیدکنندگان، کارآفرینان، حامیان و مجاهدان مردمیِ عرصه جهاد اقتصادی در حوزه انتخابیه گچساران و باشت انتظار می رود از همه ظرفیت ها و توانمندی‌های خود برای تحقق شعار سال بهره گیرند.
نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: کارهای زیادی در زمینه رشد تولید، بهبود معیشت و اقتصاد مردم و کاهش تورم تاکنون در این شهرستان برداشته شده است.

وی ادامه: سال ١۴٠٢باید سال به ثمر نشستن این تلاش ها برای رشد اشتغال، توسعه، افزایش سطح کمی و کیفی درآمد مردم و بهبود معیشت آنان باشد.

شهرستان ۱۵۶ هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha