۷ فروردین ۱۴۰۲، ۷:۳۹
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 85066336
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

رشد بیش از ۳۱ درصدی سرمایه گذاری صنعتی در استان زنجان

زنجان – ایرنا – مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: سال گذشته حدود ۶ هزار و ۲۰۳ میلیارد تومان سرمایه گذاری صنعتی در استان انجام شد که نسبت به مدت مشابه قبل بیش از ۳۱ درصد رشد داشت.

مجید گلشنی منفرد روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: میزان سرمایه گذاری صنعتی در استان زنجان در سال ۱۴۰۰ حدود چهار هزار و ۷۵۰ میلیارد تومان بود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان از تدوین سند راهبردی استان در بخش صنعت و معدن بر پایه تحقق عدالت سرمایه گذاری در مناطق مختلف استان خبر داد و گفت: بر اساس این سند برای امسال رشد اقتصادی حدود ۱۱ درصدی برای بخش صنعت استان هدفگذاری شده است.

گلشنی ادامه داد: برای تحقق این هدفگذاری، حداقل به جذب ۱۳ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری نیاز است.

وی با بیان اینکه تحقق عدالت در سرمایه گذاری و ارائه تسهیلات به تمامی شهرستان‌های استان در قالب این سند پیگیری خواهد شد، تصریح کرد: همه تلاش ما بر تحقق شعار سال در رشد تولید استان متمرکز است و در این مسیر تسهیلگری و رفع موانع را با جدیت دنبال می کنیم.

گلشنی اظهار کرد: در زمان حاضر بیش از ۴۷ هزار نفر در واحدهای صنعتی استان زنجان اشتغال دارند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان همچنین از استخراج ۱۴ میلیون تن مواد از معادن استان در سال گذشته خبر داد و گفت: در سطح استان ۳۶۶ معدن فعال با سرمایه گذاری بیش از ۴۵۲ میلیارد تومان فعالیت می کنند که زمینه اشتغال ۲ هزار و ۹۲۱ نفر در آنها فراهم شده است.

گلشنی افزود: سال گذشته هشت مورد پروانه بهره برداری معدن با سرمایه گذاری نزدیک ۱۵ میلیارد تومان و ظرفیت اشتغالزایی ۳۳ نفر در استان صادر شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha