ملک‌خانبانان: از جوان شدن تیم ملی واترپلو هراسی نداریم/ به دنبال جبران هستیم

تهران- ایرنا- کاپیتان تیم ملی واترپلو با بیان اینکه همه اعضای تیم در مسابقات پیش‌رو به دنبال جبران اشتباهات گذشته هستند، گفت: از جوان شدن تیم هراسی نداریم چراکه انگیزه و جنگندگی این نفرات بسیار بالاست.

حامد ملک‌خانبانان در گفت‌وگو با ایرنا درمورد حضور تیم ملی واترپلو در رقابت‌های آسیایی سنگاپور، اظهار داشت: حضور جوانان در تیم ما پر رنگ‌ شده است. هرچند در اردوهای قبلی، تیم جوان‌تری داشتیم اما اکنون لژیونرها را در اختیار نداریم. بچه‌ها تقریبا آماده هستند زیرا به تازگی لیگ برتر به پایان رسیده و بازیکنان آمادگی خودشان را از مسابقات حفظ کرده‌اند و برای کسب بهترین نتیجه، تمرینات سختی را پیش گرفته‌ایم. در مسابقات تایلند با بد شانسی و ناباورانه به مدال دست پیدا نکردیم و امیدوارم در این رقابت‌ها بتوانیم آن را جبران کنیم.

وی ادامه داد: جوان شدن تیم برای ما هراسی ندارد زیرا همه این بچه‌ها در رده جوانان یا بزرگسالان تجربه دارند اما این نکته هم مهم است که اگر لژیونرهای ما نیز به تیم اضافه می‌شدند خیلی وضعیت بهتری ایجاد می‌شد. البته ما خبر نداریم که تیم‌های دیگر که مقابل ما قرار دارند نیز در چه وضعیتی هستند و ممکن است آن‌ها هم مثل ما نتوانند با تمام توانشان در مسابقات حضور پیدا کنند.

خانبان: از جوان شدن تیم ملی واترپلو هراسی نداریم/ به دنبال جبران هستیم

کاپیتان تیم ملی واترپلو با اشاره به تغییر مربی تیم ملی گفت: الکساندر چریچ جایگاه خاصی در تیم و بین بچه‌ها داشت اما دیگر نتوانست در کنار ما حضور داشته باشد. دانیال خاکبان مسئولیت سنگین مربیگری تیم ملی را در غیاب چیرو قبول کرد و امیدوارم مثل سال ۹۷ که ورودی مسابقات جهانی را در تیم جوانان با حضور او کسب کردیم، در این رقابت‌ها هم نتیجه خوبی بگیریم. تیم ما در جایگاه خوبی بوده و خیلی به مدال نزدیک است و این ادعا در سطح بازی‌هایی که به نمایش گذاشتیم، ثابت می‌شود.

خانبان: از جوان شدن تیم ملی واترپلو هراسی نداریم/ به دنبال جبران هستیم

وی افزود: روحیه بچه‌ها مخصوصا بازیکن‌های جوان‌تر خیلی خوب است و رقابت بیشتری بین‌ آن‌ها دیده می‌شود. همه به دنبال جبران اشتباه گذشته هستند و این روحیه بالای بچه‌ها باعث می‌شود که انگیزه و جنگدگی بیشتری داشته باشند و بتوانند با پیروزی از میدان مسابقه خارج شوند. با تمامی این تفاسیر، فدراسیون باید پس از این مسابقات برنامه دقیقی برای تیم ملی داشته باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha