۱۶ اسفند ۱۴۰۱، ۱۸:۰۶
کد خبر: 85050571
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار شهرری: امسال صدها هکتار زمین درخت در این شهرستان کاشته شد

شهرری- ایرنا- فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: امسال ۱۰۰ ها هکتار از زمین های این شهرستان زیر بار کشت درخت رفت و به تبع آن فضای سبز و جنگل های این شهرستان توسعه یافت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حمید زمانی روز سه شنبه در مراسم درختکاری شهرداری قیامدشت در دانشگاه آزاد واحد شرق تهران افزود: در مرحله نخست درختکاری امسال، با حضور شهردار تهران ۱۰۰ هکتار زمین از زمین های کوه بی بی شهربانو زیر بار کاشت درخت رفت.

وی یادآورشد: در بخش فشافویه نیز ۷۰ هزار اصله نهال طی روزهای گذشته کاشته شد و امروز نیز در تداوم درختکاری و توسعه فضای سبز، در پنج هکتار از زمین های دانشگاه درخت کاشته می شود.

زمانی روند توسعه شهر قیامدشت را قابل قبول برشمرد و اظهارداشت: در تلاش هستیم تا قوی ترین افراد را برای خدمت به مردم به کار بگیریم چرا که هیچ دغدغه ای غیر از خدمت به مردم نداریم و اگر مدعی نوکری برای امام زمان(عج) هستیم باید در راستای رضایت ایشان قدم برداریم و سرعت خدمت رسانی را افزایش دهیم.

نهال کاری در ۸۱ هکتار در قیامدشت

حسین ترکاشوند شهردار قیامدشت نیز در این مراسم گفت: امسال در مجموع ۸۱ هکتار در این شهر زیر بار کاشت ۸۶ هزار و ۵۰۰ اصله نهال رفته است.

وی خاطرنشان کرد: زا سال ۹۶ تاکنون وضعیت سرانه فضای سبز شهر قیامدشت روند رو به رشدی را طی کرده است به گونه ای که سرانه فضای سبز آن تا پیش از سال ۹۶، ۲.۶ متر برای هر شهروند بود که اکنون این رقم به ۲۰ متر رسیده است. ترکاشوند عمده درختان کاشته شده را مثمر دانست و علت آن را بهره گیری از ثمرات درختان برای بهود درآمدهای شهری برشمرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha