۱۴ اسفند ۱۴۰۱، ۱۷:۱۳
کد خبرنگار: 1005
کد خبر: 85048519
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تولیت حرم شاهچراغ (ع): ماهیت واقعی معاندین برای دانشجویان تبیین شود

شیراز- ایرنا- تولیت حرم مطهر شاهچراغ (ع) گفت: دستاوردهای گران‌سنگ نظام مقدس جمهوری اسلامی و همچنین پشت پرده و ماهیت واقعی گروه‌های معاند و جریان های سیاسی برای دانشجویان تبیین شود.

به گزارش یکشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل آستان مقدس شاهچراغ (ع)، حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم کلانتری، در دیدار با رئیس و هیات مدیره دانشگاه فنی و حرفه‌ای فارس، ضمن تاکید بر اهمیت جایگاه این دانشگاه و نقش آن در پیشرفت کشور افزود: با توجه به اینکه این دانشگاه ارتباط نزدیکی با بخش صنعت دارد، تربیت نیروی انسانی ماهر در آن می‌تواند سبب رشد اقتصادی هرچه بیشتر کشور شود.
وی، داشتن مهارت فنی را یکی از مهمترین عوامل موفقیت در کارها دانست و ادامه داد: هدف از تحصیل، نه مدرک گرایی بلکه باید کسب دانش توام با عمل باشد.
حجت الاسلام والمسلمین کلانتری، خواستار راه اندازی مجامع مشورتی با حضور نخبگان صنعت و دانشگاه در مراکز آموزش عالی و با هدف ارتقای مهارت های فنی دانشجویان شد.
وی افزود: در دانشگاه‌ها علاوه بر مهارت آموزی به دانشجویان که بسیار مهم و لازمه اشتغال پایدار است، باید به موضوعات فرهنگی، معرفتی و اخلاقی هم اهتمام ویژه داشت.
تولیت حرم مطهر شاهچراغ (ع)، با بیان اینکه جهاد تبیین واجب عینی است و نسبت به آن غفلت کرد گفت: درصد قابل توجهی از جوانان و نسل جدید جامعه امروز، از وضعیت اسفناک کشور در حوزه های مختلف در قبل از پیروزی شکوهمند انقلاب اطلاعی ندارند که باید در کنار آموزش علمی آنها، این دستاوردها نیز به آنها معرفی شود.
کلانتری اظهار داشت: خروجی دانشگاه‌ها باید دانشجویان معتقد، متدین و متخصص باشد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha