۱۳ اسفند ۱۴۰۱، ۲۱:۵۵
کد خبرنگار: 877
کد خبر: 85047576
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

 برنامه‌ریزی سه ساله برای ایجاد زیرساخت‌های اشتغال در استان اردبیل

 اردبیل-ایرنا- استاندار اردبیل از برنامه ریزی برای ایجاد زیرساخت‌های توسعه و اشتغال زایی در استان در قالب یک برنامه سه ساله خبر داد.

به گزارش ایرنا ، سیدحامد عاملی در جشن بزرگ روز جوان که با محوریت تجلیل از منتخبین جشنواره جوانان برتر ایران زمین و با یاد و نام گنگره ۳۴۰۰ شهید والامقام استان اردبیل در سالن فدک برگزار شد، از تلاش برای ایجاد زیرساخت‌ها با هدف رونق اقتصادی و اشتغال‌زایی در برنامه ۳ ساله خبر داد.

وی با اشاره به عقب‌ماندگی‌های استان اردبیل در بسیاری از شاخص‌ها گفت: تمام تلاش‌ها بر این است تا با بهره‌برداری از ظرفیت‌های استان، آینده‌ای عزتمند برای جوانان فراهم شود.

این مراسم شامل برنامه هایی از قبیل اجرای موسیقی زنده،مسابقه،نمایش طنز با موضوع ازدواج آگاهانه و تجلیل از ۱۲ منتخب جشنواره جوانان برتر ایران زمین و ۱۵ جوان برتر استان و رونمایی از کتاب برگزار شد.

 برنامه‌ریزی سه ساله برای ایجاد زیرساخت‌های اشتغال در استان اردبیل

در این مراسم از ۱۲ جوان منتخب جشنواره ایران زمین به نام‌های محمد اسمعیلی در بخش قرآنی، امیر رستم نژاد در بخش ادبیات (شعر)، سجاد دادپور در بخش فیلم، مجید عصری در بخش موسیقی، سیدساجد یعقوبی در بخش کنشگر فعال مجازی، نوید اچگان هنرهای تجسمی، امیر حسین عبدالله زاده در بخش خادم اهل بیت (ع)، وحید شاکر در بخش کارآفرینی، بابک رضایی افشار در بخش دانش بنیان، میلاد صادقی در بخش جوان با توانایی خاص، جعفر شیرزاد در بخش ورزش و رضا تدین در بخش فعال اجتماعی تجلیل شد.

همچنین در این مراسم از کتاب‌های دکتر وحید حسینی جهان( الفبای ورزش مدارس، تربیت بدنی کودکان و نوجوانان) و پری ملکی (روان درمانی، مرگ دل) از دبیران سازمان های مردم نهاد جوانان اردبیل رونمایی شد.

 برنامه‌ریزی سه ساله برای ایجاد زیرساخت‌های اشتغال در استان اردبیل

بر اساس این گزارش آیین تجلیل از جوانان برتر شهرستان خلخال هم امشب در سالن سینما فرهنگ این شهر برگزار شد.

رقیه زادمهر امشب در حاشیه برگزاری آئین تجلیل از جوانان نمونه خلخال که همزمان با سالروز ولادت باسعادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان افزود: علاوه بر تجلیل از جوانان برتر و نمونه در عرصه های مختلف، از قهرمانان مدال آور این شهرستان در عرصه رقابت‌های ورزشی منطقه ای، استانی و ملی و بین المللی امسال تجلیل شد.

وی اظهار کرد: بیکاری و فاصله گرفتن جوانان از امر مقدس ازدواج، بی رغبتی به فرزند آوری و کاهش نشاط اجتماعی از آسیب‌های اجتماعی پیش روی جوانان است که برطرف شدن این مشکلات هم نیازمند همت جمعی مسئولان است.

رئیس اداره ورزش و جوانان خلخال گفت: با توجه به اینکه این قشر بیش از سایر گروه‌های اجتماعی در معرض آسیب‌های اجتماعی قرار دارند،برگزاری چنین برنامه هایی در دستور کار اداره ورزش و جوانان قرار گرفته است.

دبیر کار گروه ساماندهی امور جوانان خلخال گفت: در جشن امروز ۴۶ نفر از جوانان برگزیده معرفی شده از سوی دستگاه های اجرایی در ۱۲ شاخص فعالیت های مذهبی، هنری ، فرهنگی، قرآنی ،اشتغال زایی، ورزشی، اجتماعی، علمی ، خلاقیت و نواوری مورد تجلیل قرار گرفتند.

وی غباروبی و عطرافشانی گلزار شهدا، دیدار با خانواده‌های شهدای جوان، محفل انس با قرآن، برپایی ایستگاه سلامت، جمع‌آوری زباله و پاکسازی محیط، اجرای مسابقات علمی، فرهنگی، اجرای تئاتر و نمایش با موضوع جوان، پرداخت خارج از نوبت تسهیلات کارآفرینی به جوانان مجری طرح‌های اشتغال‌زایی، کارگاه‌های آموزشی مهارت‌آموزی و ارائه مشاوره رایگان به جوانان جویای کار، برگزاری دوره آموزشی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و مسابقات ورزشی را از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده برای گرامیداشت هفته جوان در خلخال اعلام کرد.

امام جمعه خلخال هم در این مراسم با تبریک و گرامیداشت ولادت حضرت علی اکبر (ع) افزود: مهربانی با جوانان و فراهم‌سازی زمینه ازدواج آسان جوانان از وظایف بسیار مهم مسئولین و مردم است.

حجت الاسلام کریم اسدی با یادآوری اهمیت به کارگیری ظرفیت های نیروی جوان برای کارآفرینی، تولید و افزایش ثروت اظهار کرد: یکی از مشکلات این شهرستان نبود کارخانه های بزرگ صنعتی در شهرستان است که انتظار می رود با اتخاذ تدابیر لازم از سوی مسئولان زمینه اشتغال به کار جوانان و همچنین ازدواج و تشکیل خانواده این قشر از جامعه فراهم شود.

در این مراسم برنامه های شاد و متنوعی از جمله شعر ،سرود ،مولودی خوانی و موسیقی اجرا و پایان این مراسم با اهدای لوح سپاس و هدایایی ارزنده‌ای از ۴۶ جوان نمونه و برتر در ۱۲ عرصه مختلف اجتماعی، علمی آموزشی ، هنری، اقتصادی، مذهبی ،قرآنی و ورزشی تجلیل شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha