۹ اسفند ۱۴۰۱، ۲۰:۰۸
کد خبرنگار: 2105
کد خبر: 85043752
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هفدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان در کردستان برپا شد

سنندج-ایرنا- هفدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان روز سه شنبه با حضور تولیدکنندگانی از چهار استان کشور در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی کردستان در سنندج برپا شد.

به گزارش ایرنا، مدیرکل صنعت،معدن و تجارت کردستان در حاشیه برپایی این نمایشگاه در جمع خبرنگاران استان در سنندج اظهار کرد: در این نمایشگاه ۲۵ غرفه در مساحت سه هزار و ۶۰۰ مترمربع برپا شده است.

بختیار خلیقی با اشاره به اینکه در این نمایشگاه تولیدکنندگانی از استان های کردستان، تهران، کرمانشاه، آذربایجان شرقی حضور دارند، افزود: این نمایشگاه از امروز تا ۱۲ اسفند از ساعت ۱۵ تا ۲۱ هر روز پذیرای بازدیدکنندگان است.

وی با اشاره به اینکه نمایشگاه دارای سه نوع عرضه مستقیم، تخصصی و بین المللی است، ادامه داد: نمایشگاه های تخصصی به منظور معرفی توانمندی های واحدهای تولیدی و جذب سرمایه گذاران و پذیرش هیات های تجاری داخلی و خارجی برگزار می شود.

مدیرکل صنعت،معدن و تجارت کردستان یادآور شد: با توجه به اینکه ۹۲ درصد بازار صادراتی ما اقلیم کردستان عراق است بنابراین برپایی نمایشگاه به منظور رونق صادرات تولیدات صنعت ساختمان به این منطقه انجام شده است.

خلیقی اظهار کرد: سرانه زمین صنعتی در کردستان ۷.۹ مترمریع بوده و این در حالی است که متوسط کشوری این میزان ۱۸ مترمربع است بنابراین افزایش میزان زمین صنعتی یکی از نیازهای استان به شمار می رود.

وی اضافه کرد: احیای واحدهای تولیدی راکد و صدور مجوز های بی نام سرمایه‌گذاری از جمله اقدامات انجام شده در راستای بهبود وضعیت تولید صنعتی در استان است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha