۳ اسفند ۱۴۰۱، ۹:۳۳
کد خبرنگار: 2105
کد خبر: 85037175
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نمایشگاه مبلمان با حضور ۵۰ شرکت تولیدی در سنندج دایر شد

سنندج- ایرنا- مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان کردستان گفت: نمایشگاه مبلمان و لوستر با حضور ۵۰ واحد تولیدی و توزیعی از سراسر کشور در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان دایر شد.

علیرضا فروتن روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه این نمایشگاه از دیروز برپا شده و تا پنجم این ماه آماده بازدید مردم استان است، اظهار کرد: محصولات این واحدها شامل مبلمان راحتی، کلاسیک، استیل، سرویس و کالای خواب، میز نهارخوری، ساعت و تابلو فرش و لوستر در ۵۰ غرفه عرضه شده است.

وی اضافه کرد: برای نخستین بار به منظور حمایت از خریداران در شرایط اقتصادی کنونی بیشتر شرکت های حاضر در این نمایشگاه محصولاتشان را هم به صورت نقد و هم اقساط به فروش می رسانند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان کردستان ساعت بازدید از این نمایشگاه را ۱۵ تا ۲۱ هر روز خواند و افزود: برای خرید محصولات در این نمایشگاه ۱۵ تا ۲۰ درصد تخفیف در نظر گرفته شده است.

فروتن با اشاره به اینکه نمایشگاه مبلمان و لوستر پنجمین نمایشگاهی است که از ابتدای سال جاری تاکنون در مرکز استان برپا شده است، یادآور شد: بعد از این نمایشگاه هم قرار است از تاریخ ۹ تا ۱۱ اسفند نمایشگاه صنعت ساختمان و ۱۸ تا ۲۶ اسفند هم نمایشگاه بهاره عرصه مستقیم کالا برپا شود.

شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی کردستان متعلق به سه تشکل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سنندج، اتاق تعاون و خانه صنعت و معدن کردستان است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha