سه هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال برای بهسازی و آسفالت معابر آبادان و خرمشهر هزینه شد

آبادان - ایرنا - مدیر اجرای طرح‌های عمرانی سازمان منطقه آزاد اروند گفت: سه هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال برای اصلاح زیرساخت‌های شهری و آسفالت خیابان‌های آبادان و خرمشهر هزینه شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا فرهاد آریادوست روز چهارشنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: سازمان منطقه آزاد اروند در راستای ارتقای زیرساخت‌های منطقه و کمک به شهرداری‌ها طرح بهسازی و آسفالت خیابان‌ها و معابر برخی مناطق در شهرهای آبادان و خرمشهر را اجرا کرد.

وی با بیان اینکه این طرح‌ها در برخی از محله‌ها همچنان در حال اجرا است، افزود: مجموع اعتباری که برای انجام عملیات بهسازی و آسفالت معابر در شهرهای آبادان و خرمشهر در نظر گرفته شده سه هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال است که امیدواریم نتایج آن باعث افزایش رضایتمندی در میان شهروندان آبادان و خرمشهر باشد.

مدیر اجرای طرح‌های عمرانی سازمان منطقه آزاد اروند بیان کرد: کوی ذوالفقاری، علوانیه، سلیچ، دهکده بریم، فیه، فاز یک و سه امیرآباد در آبادان و مناطق دُربند، ۱۰۰ دستگاه، محرزی، کوی کارمندان، عباره و بلوار جهاد در شهرستان خرمشهر از جمله مناطقی هستند که طرح‌های اصلاح و آسفالت خیابان‌ها و معابر در آن جریان دارد.

منطقه آزاد اروند با مساحت ۳۷ هزار و ۴۰۰ هکتار در شمال غربی خلیج فارس شامل شهرهای آبادان، خرمشهر و مینوشهر(جزیره مینو) بوده و در محل تلاقی ۲ رودخانه اروند و کارون واقع است.

این منطقه در همجواری با کشورهای عراق و کویت با داشتن ظرفیت‌های مناسب نظیر حمل و نقل جاده‌ای، ریلی، دریایی و هوایی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha