۲۷ بهمن ۱۴۰۱، ۱۰:۱۶
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 85032104
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه کاشان:از ظرفیت هنرمندان در تولید برنامه های ارزشی استفاده شود

کاشان _ ایرنا _ نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان گفت: کاشان شهر هنرمندان است و باید از این ظرفیت بی نظیر در ایام نوروز در تولید برنامه های ارزشی و انقلابی استفاده شود.

به گزارش ایرنا،حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی روز پنجشنبه در جلسه ستاد احیا شهرستان کاشان افزود: در ایام نوروز باید به منظور تبیین و توجه دادن جامعه به ارزش های اسلامی و انقلابی از شعر، تئاتر، کلیپ و غیره که هنرمندان کاشان در این حوزه ها بی بدیل هستند ،استفاده شود.

وی اظهار کرد:در این ایام باید از ظرفیت وحدت حوزه و دانشگاه برای اجرای کارهای کلان فرهنگی استفاده کنیم، آسیب های اجتماعی منطقه کاشان را با روش علمی بررسی کنیم و ستاد احیا شهرستان با هر دو مجموعه علمی ارتباط بگیرد.

امام جمعه کاشان بیان کرد:حوزه و دانشگاه باید محتوای فاخر و روانشناسانه تولید کنند تا ذهن و فکر جوان ما با خواندن یا دیدن ان محتوا تاثیر بپذیرد و هزینه چاپ را می شود با تعامل و کمک از دانشگاه جبران کرد و چاپ یک برگ از محتواهای مذهبی و ارزشی و توزیع آن اثر دارد همان گونه که یک شعار منفی در اذهان اثر می گذارد.

حجت الاسلام حسینی افزود:شهرداری در 22 بهمن کار خوبی انجام داد که من برای دفتر حضرت آقا فرستادم،کارتن پلاست هایی را آماده کرده و به عنوان مثال، نقشه ایران را در چرخ گوشت انداخته بودند بعنوان تجزیه و شکست ایران، و اجرای ان توسط امریکا بود، و یا روی دماوند تصویر چنگال آمریکا روی دماوند بود، و این یعنی که استواری ما را نمی خواهند،باید همین طرح ها را برای حجاب اجرا کنید.

وی گفت:مجریان ما در رعایت مسائل شرعی مقدم هستند و این پذیرفته نیست که متصدیان مجموعه ها رعایت مسائل شرعی نکنند چرا باید از سوی مجریان قانون، حرف های نامربوط به کسانی که تذکراتی می دهند گفته شود، مدیران مجموعه ها موظف هستند غیرت دینیدر دستگاه های زیر نظر خود را تقویت کنند.

امام جمعه کاشان بیان کرد:کرسی آزاد اندیشی که الان در مدارس انجام می شود را با استفاده از یک کارشناس خُبره در باغ فین را اجرا کنید، اگر هم می شود از ظرفیت ورزشکاران و حرکات نمایشی آنها استفاده کنیم که مصداقی از لذت حلال است.

حجت الاسلام حسینی گفت:در رابطه با دانشگاه باید نسبت به حجاب فکر اساسی انجام داد. لباس فرم باید برای دانشگاه ها، در نظر گرفت که باید پیگیری کنید، پوشیدن لباس پلیس توسط نیروهای آمر به معروف و نهی از منکر نشانه قدرتمندی می شود و مناسب است اجرا شود.

امام جمعه کاشان بیان کرد: برای خانه های بوم گردی همانند دیگر اماکن اقامتی، ضوابطی تعریف شود و ورود و خروج به این خانه ها ضابطه مند شود.

حجت الاسلام حسینی در بخش دیگری از سخنانش گفت:در روایت از امام باقر (ع) داریم، همه واجبات حتی نماز به وسیله امر به معروف و نهی از منکر اقامه می شود.

وی تصریح کرد: معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی فرمانداری کاشان به اعضایی که حضور کمتری در جلسه ستاد احیا شهرستان دارند،تذکر دهد چون حضور در جلسه ستاد احیا، ملاکی برای ارزیابی و عملکرد مسئولان در آینده است.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر در فاصله ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha