۹۵ درصد مراجعان به کمپ‌های ترک اعتیاد اصفهان درمان شدند

کاشان _ ایرنا _ مدیرکل بهزیستی اصفهان گفت: کمپ‌های ترک اعتیاد اثربخش هستند بطوریکه تاکنون ۹۵ درصد از مراجعه‌کنندگان به این مکان‌ها در استان درمان شده‌اند.

ناصر چاووشی شامگاه پنجشنبه در همایش «زیست بهتر با رسانه آگاه» در کاشان افزود: البته پنج درصد افراد یادشده به محیط‌های آلوده و مسموم برمی‌گردند به نحوی که اکنون ۱۸۰ نفر از مددجویان زن بصورت متمرکز در مرکز ماده ۱۶ اصفهان تحت درمان قرار دارند.

وی اظهار کرد: یکی از اصلی‌ترین ماموریت‌های بهزیستی مربوط به حوزه توانجویان است، به نحوی که اکنون ۹۳ هزار معلول در سطح استان تحت پوشش بهزیستی هستند.

مدیرکل بهزیستی اصفهان بیان کرد: سطح انتظار مردم از بهزیستی در حوزه توانجویان بالاست و این در حالیست که ۶۶ مرکز شبانه‌روزی در استان اصفهان وجود دارد و چهار هزار و ۵۰۰ نفر در آنها نگهداری می‌شوند و این شامل کسانی است که امکان نگهداری آنان در منزل نیست‌.

چاووشی گفت: یک هزار و۸۰۰ فرزند بدسرپرست یا بی‌سرپرست بعنوان فرزندخوانده به خانواده‌های متقاضی طی ۱۰ سال گذشته اختصاص داده شده است و سه هزار خانواده بدون فرزند متقاضی فرزندخوانده هستند.

وی افزود: ۹ هزار زن سرپرست خانوار در سطح استان اصفهان وجود دارد که ۲ هزار نفر تحت پوشش کمیته امداد هستند.

همایش «زیست بهتر با رسانه آگاه» امروز با هدف سالم‌سازی محتواهای ارائه شده در فضای مجازی برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در کاشان برگزار شد.

کاشان در ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha