۲۱ بهمن ۱۴۰۱، ۱۵:۵۹
کد خبر: 85026130
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پنج خوابگاه دانش‌آموزی در لرستان در دست احداث است

خرم‌آباد - ایرنا - مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس لرستان گفت: هم اکنون پنج خوابگاه دانش‌آموزی در استان در دست احداث است که تعدادی تا پایان سال و برخی تا نیمه اول سال آینده افتتاح می شوند.

به گزارش ایرنا، یونس بهاروند ایرانیا در دهمین روز از دهه فجر در مراسم افتتاح تالار و خوابگاه دانش‌آموزی آموزش و پرورش ازنا، گفت:این خوابگاههای دانش آموزی شامل خوابگاه گریت است که تا پایان سال افتتاح می شود. خوابگاه شهرک امام(ره) تقریبا تکمیل است و خوابگاه الیگودرزی ۸۵ درصد پیشرفت دارد و خوابگاه الشتر هم تا شهریور سال آینده افتتاح می شود.

وی افزود: امروز همزمان با دهمین روز از ایام دهه فجر یک خوابگاه دانش آموزی در ازنا افتتاح شده است که برای تکمیل آن هشت میلیارد تومان هزینه شده است.

بهاروند افزود: این خوابگاه یک هزار و ۵۳۶ متر مربع مساحت دارد و در سه طبقه شامل ۲ طبقه سالن و تالار و یک طبقه خوابگاه احداث شده است.

مدیرکل نوسازی مدارس لرستان با بیان اینکه ساخت تالار و خوابگاه مولوی ازنا از سال ۹۷ شروع شده است، افزود: این پروژه دارای ۲ طبقه تالار و سالن و یک طبقه خوابگاه دانش‌آموزی است.

به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر و با حضور استاندار لرستان، نماینده مردم شهرستان‌های دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی، معاون هماهنگی امور اقتصادی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی، امام‌جمعه ازنا تالار و خوابگاه مولوی آموزش و پرورش افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha