رئیس و کارکنان سازمان حفاظت محیط زیست با آرمان‌های امام راحل تجدید میثاق کردند

شهرری - ایرنا - علی سلاجقه معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست کشور به همراه کارکنان این سازمان امروز چهارشنبه با آرمان‌های امام راحل تجدید میثاق کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، همزمان با گرامیداشت دهه فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، علی سلاجقه معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست به همراه معاونین، مدیران کل و جمعی از محیط بانان و کارکنان سازمان حفاظت محیط زیست با حضور در حرم مطهر حضرت امام (ره ) و نثار گل و قرائت فاتحه، با آرمانهای والای معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران و شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی تجدید پیمان کردند.

حاضران در این مراسم با اهدای شاخه گل و قرائت فاتحه با آرمانهای امام راحل و شهدا تجدید میثاق کرده و با مقام معظم رهبری عهدی دوباره بستند.

امروز همچنین مناطق آزاد تجاری، مدیران بانک کشاورزی ومجمع جهانی اهل بیت ع با آرمانهای امام و رهبر معظم انقلاب تجدید میثاق کردند.

تجدید میثاق اعضای شوراهای اسلامی استان تهران با آرمان های بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره)

جعفر شربیانی رئیس شورای اسلامی شهرستان ری در حاشیه این مراسم ضمن گرامی داشتن یاد و خاطر امام و شهدا گفت : ۴۴ سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گذشته و دستاوردهای بزرگ و مهمی انقلاب برای میهن عزیزمان داشته و وظیفه ما در گام دوم انقلاب، محافظت و تقویت این دستاوردها می باشد.

  تجدید میثاق مدیران و کارکنان کمیته امداد امام خمینی (ره) با آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی

 در هشتمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی، «سیدمرتضی بختیاری»، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) به همراه اعضای هیئت امنا و امدادگران این کمیته، صبح امروز با حضور در حرم مطهر امام خمینی(س) با آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تجدید میثاق کرد.

تجدید میثاق اصناف، نهادها، سازمان ها و اقشار مختلف مردم با آرمان های امام خمینی(ره)

در هشتمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی، جمعی از کارکنان بانک دی، مسئولین شهرستان قدس، مسئولان ازتباطات مردمی قوای سه گانه، مدیران و کارکنان وزارت کشور با حضور در حرم مطهر امام خمینی(س) با آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی تجدید میثاق کردند.

به مناسبت دهه مبارک فجر هر روز تعدادی از مسئولان، نهادها و گروه های مختلف مردمی و دولتی با حضور در مرقد امام (ره) با آرمان های امام راحل و انقلاب اسلامی تجدید میثاق می کنند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha