۱۷ بهمن ۱۴۰۱، ۱۸:۱۴
کد خبرنگار: 1327
کد خبر: 85021636
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پیام تسلیت وحیدی درپی وقوع زلزله در ترکیه و سوریه

تهران- ایرنا- وزیر کشور جمهوری اسلامی ایران در پی وقوع زلزله در پیام‌های جداگانه به وزرای کشور ترکیه و سوریه جان باختن جمعی از شهروندان این کشورها را تسلیت گفت.

به گزارش ایرنا، احمد وحیدی روز دوشنبه در پی وقوع زلزله‌ای به بزرگای 7.8 در ترکیه و سوریه در پیامی به سلیمان سویلو
وزیر کشور جمهوری ترکیه
نوشت: خبر وقوع زلزله مهیب که منجر به کشته و زخمی شدن تعدادی کثیری از شهروندان آن کشور و موجب خسارات مادی فراوانی شد، اینجانب را به شدت متاثر و متالم ساخت. وزارت کشور جمهوری اسلامی ایران در این شرایط رنج و محنت که متاثر از بلایای طبیعی است، خود را در کنار مردم ترکیه می‌بیند و آمادگی دارد تا کمک های مور نیاز زلزله زدگان را ارسال کند.

وزیر کشور ضمن عرض تسلیت به دولت و ملت ترکیه از درگاه ایزد منان برای جان باختگان طلب رحمت و مغفرت الهی و برای مصدومان و مجروحان، شفای عاجل مسالت کرد.

وحیدی همچنین در پیامی به محمد خالد الرحمون وزیر کشور جمهوری عربی سوریه نوشت: خبر وقوع زلزله مهیب که منجر به کشته و زخمی شدن تعدادی کثیری از شهروندان سوری و موجب خسارات مادی فراوانی شد، اینجانب را به شدت متاثر و متالم ساخت. وزارت کشور جمهوری اسلامی ایران در این شرایط رنج و محنت که متاثر از بلایای طبیعی است، خود را در کنار مردم سوریه می‌بیند و آمادگی دارد تا کمک های مور نیاز زلزله زدگان را ارسال کند.

وزیر کشور ضمن عرض تسلیت به دولت و ملت سوریه از درگاه ایزد منان برای جان باختگان طلب رحمت و مغفرت الهی و برای مصدومان و مجروحان، شفای عاجل مسالت کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار سیاست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha