۱۷ بهمن ۱۴۰۱، ۱۷:۱۱
کد خبرنگار: 2105
کد خبر: 85021508
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هزار و ۸۰۷ میلیارد تومان سهم کردستان از وام تبصره ۱۶ قانون بودجه است

سنندج-ایرنا- مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری کردستان گفت: سهم استان از تسهیلات تبصره جزء ۲ بند ب تبصره ۱۶ قانون بودجه ۱۴۰۱، یک هزار و ۸۰۷ میلیارد تومان است.

به گزارش ایرنا، کمال حسینی روز دوشنبه در جلسه تسریع پرداخت تسهیلات جزء ۲ بند ب تبصره ۱۶ استان که در سالن شهدای گمنام استانداری تشکیل شد، اظهار کرد: هدف ما رفع مشکلات جوانان به ویژه فارغ التحصیلان دانشگاهی جویای شغل است.

جزء ۲ بند ب تبصره ۱۶ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ مربوط به پرداخت تسهیلات قرض الحسنه اشتغال‌زا است.

وی با بیان اینکه ظرفیت دولت برای جذب نیروی کار اندک است، افزود: به همین دلیل دولت منابع بانکی را برای اشتغالزایی جوانان در نظر گرفته است.

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری کردستان با اشاره به اینکه یکی از مهمترین تکالیف بانک ها پرداخت وام اشتغالزایی است، ادامه داد: ۱۸ بانک عامل برای پرداخت وام از محل تبصره ۱۶ تعیین شدند و ابلاغیه هم از یکم بهمن امسال برای آنها ارسال شده است.

حسینی یادآور شد: ۱۶ دستگاه و نهاد برای جذب سهم استان از این محل که یک هزار و ۸۰۷ میلیارد تومان است، می توانند به بانک ها طرح معرفی کنند.

وی اظهار کرد: تاکنون از این محل ۱۲۰ میلیارد تومان وام به طرح های معرفی شده از سوی بنیاد برکت پرداخت شده است.

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری کردستان یادآور شد: بانک های استان موظف هستند تا پایان سال نسبت به پرداخت وام به طرح های معرفی ‌شده اقدام کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha