آرتتا پس از شکست آرسنال مقابل اورتون: حالا بازیکنانم را بیشتر دوست دارم

تهران- ایرنا- سرمربی آرسنال پس از شکست مقابل اورتون گفت: وقتی بازیکنان برنده می‌شوند آسان است کنارشان باشید اما وقتی تیم می بازد برای من لحظه‌ای است که بازیکنانم را بیشتر دوست دارم و کنارشان هستم.

به گزارش ایرنا، آغاز هفته بیست و دوم لیگ برتر انگلیس با یک شوک همراه بود؛ آرسنال صدرنشین دیشب برابر اورتون قعرنشین در گودیسون پارک مغلوب شد تا آبی‌پوشان شهر لیورپول در اولین بازی با شان دایک سرمربی جدیدشان به ۳ امتیاز مهم برسند و با ۱۸ امتیاز در رده هجدهم جدول ۲۰ تیمی لیگ جزیره قرار گیرند.

در حالی که اورتون حداقل به طور موقت از منطقه سقوط خارج شد، آرسنال برای اولین بار از زمان شکست برابر منچستر در شهریور گذشته طعم باخت را در لیگ چشید اما همچنان با ۵۰ امتیاز در صدر جدول باقی ماند.

با توجه به شکست آرسنال، منچسترسیتی ۴۵ امتیازی که در رده دوم قرار دارد، می‌تواند فاصله خود با آرسنال را با پیروزی مقابل تاتنهام در روز یکشنبه با یک بازی بیشتر به ۲ امتیاز کاهش دهد.

آرتتا پس از شکست آرسنال مقابل اورتون: حالا بازیکنانم را بیشتر دوست دارم

میکل آرتتا پس از شکست مقابل اورتون گفت: می‌خواهم تیم بداند که چقدر آنها را دوست دارم و الان خیلی بیشتر از سه ساعت قبل، یک هفته پیش، یک ماه و سه ماه پیش آنها را دوست دارم. وقتی بازیکنان برنده می‌شوند خیلی آسان است که کنار بازیکنان باشید. زمان باخت لحظه‌ای است که من بازیکنانم را بیشتر دوست دارم، کادر فنی را بیشتر دوست دارم و اکنون با هم می‌مانیم.

آرتتا در ادامه به مسیر تیم برای ادامه صدرنشینی و قهرمانی در لیگ جزیره اشاره کرد و گفت: این یک سفر سخت و چالش‌برانگیز خواهد بود و سنگ‌های بزرگی در مسیر وجود دارد که باید آنها را از جلوی راهمان برداریم و اکنون باید در طول هفته به خوبی آماده شویم تا برای روز شنبه آینده با روحیه مناسب برابر برنتفورد به میدان برویم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha