۲۳ بهمن ۱۴۰۱، ۱۶:۴۹
کد خبرنگار: 1208
کد خبر: 85028192
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آرتتا: داوران قوانین بازی را تغییر می‌دهند!

۲۳ بهمن ۱۴۰۱، ۱۶:۴۹
کد خبر: 85028192
آرتتا: داوران قوانین بازی را تغییر می‌دهند!

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال آرسنال به‌دنبال تساوی این تیم برابر برنتفورد، داوران لیگ برتر انگلیس را به «تغییر قوانین» متهم کرد.

به گزارش عصر یکشنبه ایرنا، در دقیقه ۷۴ دیدار تیم‌های آرسنال و برنتقورد که روز شنبه برگزار شد، ایوان تونی موفق شد گل لئنادرو توسارد که هفت دقیقه پیش از آن به ثمر رسیده بود را خنثی کرده و یک امتیاز ارزشمند از ورزشگاه امارات به خانه ببرد.

با این حال، میکل آرتتا بر این باور است که گل بازیکن برنتفورد باید مردود اعلام می‌شد زیرا پیش از به ثمر رسیدن گل، یکی دیگر از بازیکنان برنتفورد در زمان ارسال ضربه ایستگاهی این تیم، در موقعیت آفساید قرار داشته و در نتیجه گل مردود بوده است.

آرتتا گفت: صحنه را دوباره دیدم، آفساید بود. احتمالا آنها (داوران) دراین‌باره توضیح خواهند داد اما تاکنون چنین توضیحی ارائه نشده است.

وی افزود: در بازی باید اصول دفاعی مشخصی داشته باشید و با پیروی از قوانین، اصول خود را پیاده کنید اما به‌یک‌باره قوانین تغییر می‌کند و در نتیجه شما مجبور می‌شوید که اصول‌ دفاعی را عوض کنید.

سرمربی تیم فوتبال آرسنال درباره اینکه آیا این موضوع را با لیگ جزیره در میان خواهد گذاشت یا خیر، گفت: بله ما همیشه بازی‌ها را با آنها ارزیابی می‌کنیم و نکات و نقطه‌نظرات خودمان را ارائه می‌دهیم اما حالا دیگر خیلی دیر شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha