۱۶ بهمن ۱۴۰۱، ۱۵:۰۴
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85020129
T T
۶ نفر

برچسب‌ها

بازیکن سابق استقلال تهران به داماش گیلان پیوست

۱۶ بهمن ۱۴۰۱، ۱۵:۰۴
کد خبر: 85020129
بازیکن سابق استقلال تهران به داماش گیلان پیوست

رشت - ایرنا - میعاد یزدانی بازیکن سابق تیم استقلال تهران به داماش گیلان پیوست و تا پایان فصل جاری رقابتهای لیگ دسته دوم در این تیم حضور خواهد داشت.

مدیر عامل باشگاه داماش گیلان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان این مطلب افزود: یزدانی که در نیم فصل اول در تیم فوتبال چوکا تالش حضور داشت، با عقد قراردادی به این تیم پیوست. او علاوه بر حضور در تیم چوکا تالش، سابقه بازی در تیمهای فوتبال استقلال تهران، پگاه گیلان، سپیدورد رشت، نفت و بادران تهران، ملوان بندرانزلی و پارس جنوبی جم را در کارنامه ورزشی خود دارد.

سیدمهدی آقازاده، همچنین با اشاره به پیوستن بازیکنی از سپیدرود رشت به داماش بیان کرد: سیدعلی یحیی‌زاده که تیم سپیدرود رشت را در نیم فصل اول در لیگ دسته دوم همراهی می‌کرد با مسئولان باشگاه داماش به توافق رسید و با پیراهن این تیم تا پایان فصل در رقابتهای لیگ دسته دوم حضور دارد.

 مدیر عامل باشگاه داماش گیلان به جذب ۲ بازیکن جوان دیگر نیز اشاره و خاطرنشان کرد: محمد نظرپناه بازیکن سابق داماش که برای دوران سربازی در تیمهای مقاومت بندرآستارا و فجرسپاسی شیراز توپ می زد به همراه سجاد شهداد دیگر بازیکن رده سنی جوانان با عقد قراردادی سه ساله به تیم فوتبال داماش گیلان پیوستند.

آقازاده ابراز امیدواری کرد: باپیوستن میعاد یزدانی و سیدعلی یحیی‌زاده به داماش گیلان و جذب ۲ بازیکن جوان، این تیم در نیم فصل دوم رقابتهای لیگ دسته دوم کشور نتایج بهتری را تصاحب و در نهایت به لیگ دسته اول صعود کند.

تیم فوتبال داماش گیلان تا پایان هفته چهاردهم رقابتهای فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور با کسب ۲۶ امتیاز در رتبه چهارم جدول رده‌بندی گروه دوم این مسابقات قرار دارد.

این نماینده گیلان در گروه دوم رقابتهای فوتبال لیگ دسته دوم کشور با تیم‌های شاهین شهرداری بوشهر، شهرداری بندرعباس، شهید قندی یزد، شهدای رزکان البرز، شهرداری بندرماهشهر، نیروی زمینی تهران، شهدای بابلسر، مس نوین کرمان، مناطق نفت‌خیز جنوب، شهرداری بم، شهرداری نوشهر، آریوبام اسلامشهر و پیام توس مشهد هم‌گروه است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha