۹ بهمن ۱۴۰۱، ۱۴:۵۴
کد خبرنگار: 5282
کد خبر: 85013193
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برگزاری مجمع سالیانه فدراسیون‌های والیبال آسیای مرکزی

تهران- ایرنا- مجمع عمومی سالیانه فدراسیون‌های ملی والیبال منطقه آسیای مرکزی امروز به صورت آنلاین برگزار شد.

به گزارش ایرنا، مجمع عمومی سالیانه منطقه آسیای مرکزی سال ۲۰۲۲ به ریاست محمد لطیف رئیس سنترال زون، محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال ایران و روسای فدراسیون والیبال ۱۱ کشور عضو، شامل قزاقستان، قرقیزستان، بوتان، افغانستان، بنگلادش، ترکمنستان، هند، پاکستان، سری‌لانکا، ازبکستان و تاجیکستان امروز (یکشنبه) برگزار شد.

در این مجمع محمد لطیف، رئیس منطقه مرکزی آسیا به لزوم باز کردن حساب بانکی اختصاصی جهت توسعه مالی تاکید و پیشنهاداتی را در این زمینه مطرح کرد که مورد موافقت اعضا قرار گرفت.

در ادامه محمدرضا داورزنی، رسانه، تکنولوژی و بازاریابی را سه اصل توسعه والیبال عنوان کرد و گفت: بدون همکاری اعضا، نمی‌توان به اهداف والیبالی دست پیدا کرد. منطقه مرکزی آسیا بزرگترین منطقه در جهان محسوب می‌شود که بالغ بر دو میلیارد جمعیت دارد و می‌تواند بازار اصلی والیبال آسیا و جهان را شکل دهد.

همچنین در این مجمع ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های سال ۲۰۲۱ و بررسی آن، استیو توتون، رئیس دپارتمان توسعه به همراه لوئیس رودریگز و هیئتش گزارشی مبسوط در خصوص حمایت‌های انجام شده در سال‌های گذشته به اعضای سنترال زون از جمله، ایران، پاکستان، بنگلادش و قزاقستان ارائه دادند و در خصوص طریقه درخواست حمایت بیشتر برای سایر اعضا به ارائه توضیحاتی پرداختند.

حضور غیرفعال هند و مالدیو یکی دیگر از مباحث مطرح شده در این جلسه بود. همچنین در زمینه افزایش توان مالی و استفاده بیشتر از تکنولوژی در مسابقات آتی مصوباتی مدون شد.

محمد لطیف، رئیس منطقه مرکزی آسیا قول مساعد داد که در مسابقات سال ۲۰۲۳ از VIS و ویدیو چک استفاده شود تا سطح این مسابقات همگام با استانداردهای جهانی باشد.

یرمک، دبیر کل قزاقستان نیز به کمیته آموزش پیشنهاد داد تا دوره‌های داوری پیش از مسابقات آسیایی برگزار شود تا داوران بتوانند در مسابقات آسیا حضور یافته و کسب تجربه کنند.

روسای کمیته‌های مسابقات سالنی، ساحلی، مالی، توسعه، آموزش و بازاریابی نیز نقطه نظرات خود را در خصوص چگونگی استانداردسازی و پیشبرد اهداف والیبال منطقه مطرح کردند.

مجمع عمومی سالیانه منطقه آسیای مرکزی سال ۲۰۲۲ با چند ماه تاخیر برگزار و مقرر شد تاریخ نهایی مجمع سال ۲۰۲۳ که قرار است به میزبانی ایران برگزار شود، در جلسه‌ای در بانکوک مورد بحث قرار گیرد. در این جلسه که روز جمعه ۱۲ اسفند ماه در بانکوک برگزار می‌شود، در مورد تقویم مسابقات و فعالیت‌های ورزشی سال ۲۰۲۳ گفت‌وگو خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha