۶ بهمن ۱۴۰۱، ۱۰:۰۰
کد خبرنگار: 882
کد خبر: 85010057
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرمانداران فارس زیرساخت‌های برگزاری انتخابات را فراهم کنند

شیراز-ایرنا- مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس از فرمانداران و بخشداران خواست که از مقطع کنونی، زیرساخت‌های لازم را برای انتخاباتی باشکوه، سالم و امن در اسفندماه ۱۴۰۲ فراهم کنند.

به گزارش دریافتی روز پنجشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، جواد قناعتی در نشست با فرماندار ویژه لارستان ، فرماندار جویم ، بخشداران و اعضا ستاد انتخابات این ۲ شهرستان با تأکید بر رعایت اصل بی‌طرفی در انتخابات یادآور شد: دستگاه‌های اجرایی دولتی به هیچ عنوان حق استفاده از امکانات دولتی له یا علیه نامزدهای انتخاباتی را ندارند.

وی فراهم کردن بستر مناسب برای برگزاری انتخابات و تأمین امنیت آن را مهم‌ترین وظیفه مجریان انتخابات دانست و گفت: بی‌شک برگزاری انتخابات ، باید در فضایی امن و توأم با آرامش برگزار شود و در این میان عوامل اجرایی نقش مهمی برعهده دارند.

فرمانداران فارس زیرساخت‌های برگزاری انتخابات را فراهم کنند

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس، ایجاد شور و نشاط سیاسی در جهت تحقق مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی را از دیگر اهداف مجریان برگزاری انتخابات برشمرد.
وی افزود: ایجاد فضای رقابتی، رعایت اصل اعتماد و رضایت با پایبندی به قانون و رعایت اصل بی‌طرفی از دیگر اهداف فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها به شمار می‌رود.
قناعتی تصریح کرد: انتخابات مؤلفه‌های مهمی همچون امنیت، سلامت، مشارکت و رقابت دارد و در این راستا وظیفه اصلی استانداری ، فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها به‌عنوان مجری انتخابات ، برگزاری انتخاباتی سالم و امن است.
مدیرکل سیاسی ، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس اضافه کرد: نیاز است تمام مجریان انتخابات از هم اکنون نسبت به نحوه چگونگی انتخابات و تسلط بر امور وقت بیشتری بگذارند.
قناعتی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب در زمینه اصل امانت‌داری در انتخابات گفت: همه ما به عنوان مجری انتخابات امین رأی مردم هستیم و رأی مردم حق‌الناس است.

پیش‌تر اسماعیل محبی پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفته است که انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در روز یازدهم اسفند ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha