۵ بهمن ۱۴۰۱، ۱۲:۰۲
کد خبرنگار: 911
کد خبر: 85009219
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سامانه ارتباط تصویری شهروندان با دادستان قزوین رونمایی شد

قزوین - ایرنا - سامانه ارتباط تصویری شهروندان و تولیدکنندگان با دادستان عمومی و انقلاب قزوین امروز چهارشنبه در مراسمی با حضور مسوولان رونمایی و فعال شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، این سامانه به ابتکار دادسرای قزوین برای نخستین بار در کشور راه اندازی شده است.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین در آئین راه اندازی این سامانه گفت: با توجه به ضرورت ارتباط میان مسوولان و مردم در راستای رسیدگی به مسایل، مشکلات و مطالبات جامعه برآن شدیم تا امکان بهتری برای این موضوع فراهم بیاوریم.

حسین رجبی با بیان اینکه باید از فناوری های روز در راستای رسیدگی به مسایل و مشکلات و مطالبات مردمی استفاده کرد، افزود: ملاقات های دادستانی به شکل تصویری به ارتباط گیری بهتر و بیشتر با شهروندان و شناخت مسایل و مشکلات حقوقی و قضایی آنها کمک می کند.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در زمینه حمایت از تولیدکنندگان،گفت: تولیدکنندگان استان با ارتباط گیری از این سامانه می توانند مسایل و مشکلات خود را بدون واسطه مطرح کنند.

در این مراسم، تولیدکنندگان و سرمایه گذاران داخلی و خارجی از طریق ارتباط گیری با سامانه یاد شده مسایل و مشکلات خود را با دادستان و مدیران حاضر در این نشست مطرح کردند.

شهروندان و تولیدکنندگان قزوینی می توانند صبح های سه شنبه از طریق لینک http://www.skyroom.online/ch/srmzargar/dad1 با دادستان عمومی و انقلاب قزوین ارتباط تصویری بگیرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha