۴ بهمن ۱۴۰۱، ۱۱:۱۳
کد خبرنگار: 1003
کد خبر: 85008039
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۵ واحد تملیکی در ایلام به صاحبان اصلی مسترد شدند

ایلام - ایرنا - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: طی یکسال گذشته ۲۵ واحد تولیدی در این استان با رفع مشکل به صاحبان اصلی مسترد شده اند.

شهریار عباسی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ۳۳ واحد تملیکی در این استان در ابتدای شکل گیری دولت سیزدهم به دلایل مختلف از صاحبان اصلی گرفته و تملیک شده بودند.

وی افزود: دولت کار و کرامت با هدف رفع مشکل واحدهای تولیدی و صنعتی و ایجاد رونق در محیط های کسب و کار با برگزاری نشست های مستمر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و شناسایی آنها طی یکسال گذشته توانسته است مشکل ۲۵ مورد از این تعداد واحد تملیکی را برطرف و به صاحبان اصلی مسترد نماید.

معاون استاندار ایلام یادآور شد: مهم ترین مسئله در این زمینه سرمایه در گردش و بدهی های بانکی بود که تلاش شده با هماهنگی بانک های عامل مسائل تولیدکنندگان رفع و به چرخه فعالیت باز گردند.

عباسی تاکید کرد: استان ایلام در زمنیه رفع موانع تولید جزو هشت استان برتر کشور است.

وی شناسایی قوانین مخل کسب و کار را از دیگر برنامه های حوزه اقتصادی استان عنوان کرد و گفت: طی یکسال گذشته برای ۴۹۹ طرح تولیدی و صنعتی در استان مجوز فعالیت صادر شد که ۲۰۶ مورد در زمینه کشاورزی ، ۲۳۸ مورد صنعت و ۵۵ مورد نیز گردشگری بوده که از این تعداد ۷۷ مورد به بهره برداری رسیده است.

معاون اقتصادی استاندار ایلام برگزاری چهار هزار روز آموزش های مهارتی در حوزه کشاورزی ، اجرای سه برنامه پیش رویداد در زمینه استارت آپی کشاورزی ، اجرای تفاهم نامه سه جانبه بین استانداری ، وزارت نفت و فنی و حرفه ای برای آموزش ۵۰ نفر از فارغ التحصیلان دانشگاهی در رسته های مورد نیاز شرکت های نفتی و برگزاری ۱۲ کارگاه کارآفرینی را از دیگر اقدامات صورت گرفته در مدت یاد شده عنوان کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha