۲۸ دی ۱۴۰۱، ۱۹:۱۲
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85002982
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دمای هوا در استان بوشهر کاهش می‌یابد

۲۸ دی ۱۴۰۱، ۱۹:۱۲
کد خبر: 85002982
دمای هوا در استان بوشهر کاهش می‌یابد

بوشهر - ایرنا - کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: دما در استان طی چند روز آینده با کاهش بین سه تا پنج درجه سانتیگراد همراه خواهد بود.

پیام مساعدی روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: در ۲۴ ساعت گذشته دیر با ۲۴ و جم با ۹ درجه سانتیگراد به ترتیب بیشترین و کمترین میزان دما را در استان بوشهر داشتند.

وی بیان کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد با تداوم وزش بادهای شمالی بر روی دریا، تا اوایل وقت جمعه سواحل استان مواج و متلاطم خواهد بود.

مساعدی ادامه داد: همچنین در روز جمعه با افزایش پوشش ابر در بخش‌هایی از نواحی جنوبی استان وقوع بارش‌های پراکنده باران در این مناطق دور از انتظار نخواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی، و طی ساعت‎ هایی همراه با وزش باد و در نقاط مستعد مه آلود پیش بینی می‌شود.

مساعدی افزود: در این مدت جهت وزش باد به طور غالب شمال غربی با سرعت ۱۰ تا ۳۲ گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت و در سواحل و روی دریا ۱۶ تا ۴۸ گاهی تا ۵۶ کیلومتر در ساعت پیش بینی شده است.

وی تصریح کرد: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا ۹۰ تا ۱۸۰ گاهی تا ۲۱۰ سانتیمتر و در فراساحل جنوبی ۱۲۰ تا ۲۴۰ سانتیمتر پیش ‎بینی می ‎شود.

مساعدی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۲۰ دقیقه بامداد، مد اول ساعت ۰۶:۰۵، جزر دوم ساعت ۰۸:۴۰ و مد دوم ساعت ۱۶:۴۵ خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha