محتشم: مهم نیست با چه تیمی هم‌گروه می‌شویم/ تیم ملی شرایط خوبی دارد

تهران- ایرنا- رییس کمیته فوتبال ساحلی گفت: برای تیم ملی فوتبال ساحلی ما خیلی مهم نخواهد بود که با کدوم یک از تیم‌ها هم‌گروه می‌شویم و با توجه به شرایط خیلی خوبی که داریم قطعا برای قهرمانی وارد مسابقات می‌شویم.

به گزارش ایرنا، امیرحسین محتشم رییس کمیته فوتبال ساحلی درباره برنامه‌های آتی تیم ملی فوتبال ساحلی اظهار داشت: شرایط تیم ملی خیلی خوب است و شرایط برگزاری اردوها نیز بسیار عالی و منظم بوده در حالی که از ابتدا سال تا کنون ۶ بازی تدارکاتی مناسب برگزار کردیم.

وی ادامه داد: در تاریخ دهم بهمن ماه راهی عمان خواهیم شد و ۲ دیدار دوستانه با تیم ملی این کشور برگزار خواهیم کرد در ادامه بازی‌های کیش گیمز را با حضور ۳ تیم خارجی پیش رو خواهیم داشت، بعد از این مسابقات با تیم ملی ازبکستان در کیش ۳ دیدار دوستانه برگزار می‌کنیم و در آخر ۲۴ اسفند ماه برای قهرمانی آسیا و مقدماتی جام‌جهانی راهی تایلند می‌شویم.

رییس کمیته فوتبال ساحلی عناون کرد: در رابطه با قرعه کشی مسابقات آسیایی که فردا برگزار خواهد شد گفت: تقریبا سرگروه‌ها مشخص شده است که شامل ژاپن، تایلند، امارات و عمان طبق رنکینگ اعلام شده می‌باشد و البته برای تیم ملی ما خیلی مهم نخواهد بود که با کدوم یک از تیم‌ها هم‌گروه می‌شویم و با توجه به شرایط خیلی خوبی که داریم قطعا برای قهرمانی وارد مسابقات می‌شویم.

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha