۲۳ دی ۱۴۰۱، ۱۶:۳۳
کد خبرنگار: 2743
کد خبر: 84997585
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه الشتر: طرح ایجاد کمربندی سبز در سلسله تکمیل شود

خرم آباد - ایرنا - امام جمعه الشتر گفت: طرح ایجاد کمربندی سبز در شهرستان سلسله ( الشتر مرکز سلسله است) نیمه کاره رها شده است که باید دنبال و تکمیل شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام مراد امیدی در خطبه های نماز جمعه الشتر با بیان اینکه در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، مردم همه‌کاره هستند از روند کند پروژه کمربندی سبز شهرستان، گلایه و تاکید کرد: این طرح در گذشته تعریف شد، اما به علت وجود معارضین محلی، تاکنون خبری از آن نیست.

وی ادامه داد: مردم باید در این زمینه پیگیری و مطالبه‌گری داشته باشند و مشکلات و موانع طرح‌های عمرانی شهرستان را با معارضین حل کنند.

حجت‌الاسلام امیدی تصریح کرد: پیشنهاد می‌شود یک شورای حل و فصل با حضور بزرگان و ریش‌سفیدان شهرستان جهت گره‌گشایی از مشکلات ایجاد شود تا در همه جوانب، به ویژه توسعه همه‌جانبه شهرستان راهگشا باشد.

وی با تاکید بر معماری و اجرای طرح های نوین و زیبای شهرسازی در شهرستان افزود: مردم باید از همه امکانات و امور رفاهی برخوردار باشند که یکی از این موارد، طراحی و معماری منازل به بهترین شیوه ممکن است.

وی همچنین به برخی مشکلات راه‌های روستایی اشاره کرد و ابراز داشت: در برخی موارد یک راه روستایی به دلیل وجود زمین کشاورزی در مسیر، ایجاد نمی شود که در این زمینه مردم باید پای کار باشند و با همفکری و مشورت، اینگونه مشکلات را حل نماید.

حجت‌الاسلام امیدی به پیشرفت‌های نظامی جمهوری اسلامی ایران در زمینه ساخت انواع پهپاد نیز اشاره کرد و گفت: امروز آمریکا و غرب از این پیشرفت‌ها شگفت‌زده والبته عصبانی هستند چراکه نمی توانند مانند گذشته در منطقه خاورمیانه ابراز وجود کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha