۲۰ دی ۱۴۰۱، ۱۹:۲۴
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 84994958
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار البرز دستور لازم برای حل مشکلات ۴۳ شهروند را صادر کرد

کرج - ایرنا - استاندار البرز امروز در ملاقات مردمی خود ضمن بررسی مشکلات ۴۳ شهروند دستورات لازم را برای حل مشکلات آنان صادر کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مجتبی عبداللهی سه شنبه در سالن شهدای دولت استانداری البرز پذیرای جمعی از مردم استان البرز بود و پس از پنج ساعت شنیدن دغدغه های تک تک مراجعه کنندگان، دستور لازم برای رفع مشکلات آنها دستور را صادر کرد.

استاندار البرز دستور لازم برای حل مشکلات ۴۳ شهروند را صادر کرد

مراجعه کنندگان به استانداری البرز در خصوص اشتغال، تسهیلات، موانع تولید، موضوعات و معضلات مدیریت شهری، مسایل اجتماعی و زیرساخت های استان، دغدغه های خود را بیان کردند.

استاندار البرز نیز ضمن تشریح برنامه های کلان استان در راستای ارتقا سرانه ها و اهداف تعیین شده در قالب قرارگاه اجتماعی برای توسعه و ساماندهی محله های کمتر برخوردار به تشریح اتخاذ تدابیر لازم برای حل سایر موارد مطرح شده پرداخت.

نشست های مردمی استاندار البرز هر هفته در روزهای سه شنبه برگزار می شود و متقاضیان می توانند با تماس از طریق سامانه ۱۱۱ نسبت به دریافت نوبت دیدار با استاندار، اقدام کنند.

استاندار البرز دستور لازم برای حل مشکلات ۴۳ شهروند را صادر کرد

همچنین امروز استاندار البرز با ۱۰ نفر از مردم استان به صورت برخط گفتگو کرد که سه شنبه این هفته، دومین ارتباط برخط عبداللهی به منظور ایجاد بستر ارتباطی لازم برای افرادی که امکان دیدار حضوری ندارند، بود.
بر این اساس متقاضیان از ساعت ۹ الی ۱۰ صبح از طریق شماره ۱۱۱ به صورت مستقیم با استاندار البرز گفتگو کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha