صعود موقت گل‌گهر به رده سوم؛ تعیین تکلیف تیم‌های بالانشین تا ۲۴ ساعت آینده

تهران- ایرنا- تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران را برد به پایان برد تا به صورت موقت به رده سوم جدول صعود کند.

به گزارش ایرنا، ‌ تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران در ورزشگاه تختی آبادان میزبان گل‌گهر سیرجان بود که این دیدار با قضاوت سیدمهدی سیدعلی و از ساعت ۱۷ آغاز شد.

دو تیم در شرایطی پا به این میدان گذاشتند که گل‌گهر با ۲۴ امتیاز در رده چهارم و صنعت نفت‌آبادان نیز با ۱۰ امتیاز در رده پانزدهم جدول قرار داشتند و هر دو تیم با توجه به شرایط خود نیاز مبرم به برد و کسب ۳ امتیاز این دیدار داشتند.

در دقیقه ۴۱ این بازی، اریک بایناما با شوتی محکم از پشت محوطه جریمه دروازه صنعت نفت آبادان را باز کرد تا ۴۵ دقیقه اول این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود گل‌گهر خاتمه یابد. در اواخر این بازی بهنام برزای با دریافت کارت زرد دوم خود از زمین بازی اخراج شد تا لحظات واپسین، گل‌گهر با یک بازیکن کمتر این دیدار را ادامه دهد.

تلاش دو تیم در نیمه دوم هم ثمری نداشت تا در نهایت این بازی با همان تک گل بایناما به پایان برسد و گل‌گهر به صورت موقت به رده سوم جدول صعود کند. با توجه به بازی تیم‌های استقلال و تراکتور که قرار است فردا برگزار شود تکلیف تیم‌های بالانشین جدول تا ۲۴ ساعت آینده مشخص خواهد شد.

ترکیب صنعت نفت آبادان:

فرزین گروسیان، محمد طیبی، حکیم نصاری، محمد قنبری، امید خالدی، فردین یوسفی، مهدی ممی زاده، میثم تهیدست، حسین ساکی، عباس بوعذار، سینا مریدی

ترکیب گل‌گهر سیرجان:

محمدحسین اکبر منادی، آرمین سهرابیان، علیرضا علیزاده، بهنام برزای، علی اصغر عاشوری، مرتضی تبریزی، یونس شاکری، مسیح زاهدی، شایان مصلح، محمد خدابنده لو، اریک باگناما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha