۱۰ دی ۱۴۰۱، ۰:۰۱
کد خبرنگار: 2447
کد خبر: 84984267
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عرین الأسود: رژیم اشغالگر توانایی شکست ما را ندارد

تهران- ایرنا- گروه مقاومت «عرین الأسود» فلسطین جمعه شب در بیانیه‌ای به یورش نظامیان صهیونیست به نابلس واقع در شمال کرانه باختری واکنش نشان داد و اعلام کرد که رژیم صهیونیستی هرگز نخواهد توانست این گروه مقاومت را شکست دهد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری معا فلسطین، در بیانیه گروه مقاومت «عرین الأسود» (شیران بیشه) آمده است: مجاهدان ما با یورش نظامیان اشغالگر به بخش قدیمی نابلس مقابله و شماری از آنها را زخمی کردند.

این گروه مقاومت فلسطینی افزوده است: رژیم اشغالگر بداند که حملات آنها به مناطق فلسطینی راحت انجام نخواهد شد و با آن مقابله می‌شود.

در پایان این بیانیه به افزایش تعداد، قدرت و گلوله‌های این گروه مقاومت فلسطینی اشاره و تاکید شده که حساب رژیم اشغالگر برای از بین بردن این گروه مقاومت به شکست انجامیده است.

بر اساس گزارش‌ها، نظامیان صهیونیست بامداد جمعه به نابلس یورش بردند که بر اساس گزارش‌ها یک فلسطینی بازداشت و ۳۱ نفر نیز زخمی شدند.

رسانه‌های صهیونیستی مدعی شده بودند که نظامیان این رژیم برای دستگیری اعضای گروه «عرین الأسود» به نابلس حمله کردند.

در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی در مناطق مختلف کرانه باختری رود اردن عملیات ضد صهیونیستی در طول ماه‌های اخیر به شدت افزایش یافته است؛ به گونه‌ای که سران سیاسی و نهادهای نظامی و امنیتی این رژیم به ناتوانی خود در مقابله با این عملیات‌ها اذغان کرده و درباره گسترش آن هشدار می‌دهند.

تا پیش از این صهیونیست‌ها فقط در جنوب سرزمین‌های اشغالی و در منطقه غزه با فلسطینی‌ها درگیر بودند ولی هم اکنون کرانه باختری در شرق فلسطین به دلیل مسلح شدن جوانان آن به کمینگاهی برای صهیونیست‌های بزدل تبدیل شده و خواب راحت را از چشمان آنها گرفته است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha