۲ مرداد ۱۴۰۱، ۱۲:۰۲
کد خبرنگار: 1245
کد خبر: 84831557
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حماس در واکنش به شهادت دو فلسطینی: کرانه باختری شکست ناپذیر خواهد ماند

تهران – ایرنا - جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در واکنش به شهادت دو جوان فلسطینی در نابلس، اعلام کرد: رویارویی های جاری با رژیم صهیونیستی در کرانه باختری اشغالی ثابت کرد که قیام فلسطینیان تا پایان اشغالگری متوقف نخواهد شد و نابلس، جنین و همه شهرهای کرانه باختری شکست ناپذیر خواهند ماند.

به گزارش امروز (یک شنبه) ایرنا، «عبداللطیف قانوع»، سخنگوی حماس در بیانیه‌ای تاکید کرد: توده‌های مردم و جوانان مقاومت فلسطین با رشادت فراوان و با تمام نیرو و قدرت در مقابل یورش رژیم صهیونیستی به شهر نابلس ایستادگی کردند.

وی ادامه داد: رویارویی های پی در پی در نابلس و مقاومت مردم این شهر با روحیه بالا در برابر صهیونیست ها، بیانگر شجاعت و توانایی ملت فلسطینی در تداوم قیام و مبارزه روزافزون علیه اشغالگران است.

سخنگوی حماس تاکید کرد که رویارویی های مستمر فلسطینی ها با صهیونیست ها ثابت می کند که قیام ملت ما تا پایان اشغالگری متوقف نخواهد شد.

دو مبارز فلسطینی بامداد امروز (یکشنبه) در جریان درگیری با نظامیان صهیونیست که به شهر نابلس در کرانه باختری رود اردن یورش برده بودند، به شهادت رسیدند.

به گزارش پایگاه خبری فلسطین الیوم، نظامیان رژیم صهیونیستی با ده ها خودروی نظامی از چند محور بامداد امروز به حومه بخش قدیمی شهر نابلس در شمال کرانه باختری اشغالی یورش برده و با مبارزان فلسطینی درگیر شدند.

در این یورش، درگیری‌های شدیدی بین نیروهای مقاومت و نظامیان اشغالگر که اقدام به محاصره خانه‌ای در محله «الیاسمینه» در بخش قدیمی شهر نابلس کردند، روی داد.

همزمان هواپیماهای شناسایی رژیم صهیونیستی بر فراز این منطقه به پرواز در آمدند.

در این یورش همچنین نظامیان صهیونیست چندین تک تیرانداز را بر روی پشت بام ساختمان ها در محله «راس العین» مشرف به بخش قدیمی شهر نابلس مستقر کردند.

جمعیت هلال احمر نابلس صبح امروز اعلام کرد که «عبود صبح» (۲۹ ساله) و «محمد العزیزی» (۲۲ ساله) دو جوان فلسطینی در جریان یورش نظامیان اشغالگر به شهر نابلس به ضرب گلوله صهیونیست ها به شهادت رسیدند و این درحالی است که این نیروها از ورود کادر پزشکی و نیروهای امدادی به محل درگیری ممانعت می کنند.

بر پایه این گزارش، در این درگیری ها ۹ شهروند فلسطینی دیگر نیز زخمی شدند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha