آغاز طرح زمستانه راهداری در جاده های لرستان

خرم‌آباد - ایرنا - جانشین فرمانده انتظامی لرستان گفت: طرح راهداری زمستانه از امروز(چهارشنبه) با انجام رزمایش ترافیکی در سطح استان آغاز و با همکاری دستگاه های خدمات رسان تا ۲۰ اسفندماه ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ فرهاد ابدال چگنی روز چهارشنبه در رزمایش ترافیکی طرح زمستانی اظهار کرد: فرماندهی انتظامی لرستان همزمان با سراسر کشور از امروز تا پایان ۲۰ اسفندماه در این طرح حضور و همکاری دارد.

وی ادامه داد: این همکاری به منظور تسهیل در امور و مرور جاده ای، کنترل ایمنی وسایل نقلیه و ارائه خدمات بهتر به هموطنان در همه محورهای درون شهری و برون شهری صورت می‌گیرد تا سوانح و تصافات به حداقل برسد.

سرهنگ ابدال چگنی تصریح کرد: در این راستا فرماندهی انتظامی لرستان با استفاده از ظرفیت پلیس، تمامی دستگاه‌های خدمات رسان و امداد رسان در سطح استان حضور و فعالیت دارد.

۳۸۰ نیروی راهدار با استفاده از ۲۵۰ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین در قالب ۳۸ تیم در ۳۸ پایگاه جاده ای لرستان مستقر هستند و راهداری استان تمهیدات لازم را برای خدمات زمستانی انجام داده است تا با آمادگی کامل در این فصل به مردم خدمت رسانی کند.

به گزارش ایرنا براساس پیش بینی هواشناسی لرستان بارش برف و باران و افزایش پوشش ابر از روز گذشته تا پایان هفته جاری برای آسمان استان پیش بینی شده است، همچنین مدیرکل مدیریت بحران استانداری امروز اعلام کرد شدت کولاک، بارش برف و برودت هوا موجب بسته شدن گردنه "گله بادوش" الیگودرز شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha