۲۱ آذر ۱۴۰۱، ۲۱:۱۰
کد خبرنگار: 3113
کد خبر: 84968484
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

هنیه: تغییری در نبرد با دشمن صهیونیستی رخ نخواهد داد

تهران-ایرنا- رئیس دفتر سیاسی حماس دوشنبه شب در سخنانی به مناسبت سبی و پنجمین سالروز تاسیس این جنبش اعلام کرد که حماس از زمان تاسیس بر مواضع سیاسی خود ثابت بوده و هرگز تغییری در شیوه نبرد با دشمن صهیونیستی رخ نمی‌دهد.

به گزارش ایرنا، اسماعیل هنیه افزود: این سالروز بزرگ یعنی سالروز تاسیس جنبش حماس را که نقطه تحولی مهم و سرآغاز ورود به مرحله جدیدی از نبرد با دشمن صهیونیستی بود، گرامی می‌داریم.
رئیس دفتر سیاسی حماس ادامه داد: حماس همراه ملت فلسطین دستاوردهای ارزشمندی کسب کرده و این دستاوردها به فضل خون شهدای گرانقدر و جانفشانی‌های اسرای قهرمان و درد و رنج‌های ملت فلسطین محقق شده است.

وی گفت: در این روز به عموم ملت فلسطین و شهدای گرانقدر به ویژه شهید شیخ احمد یاسین بنیانگذار حماس و دیگر رهبران شهید این جنبش سلام و درود می‌فرستیم.

هنیه تأکید کرد که حماس از زمان تاسیس بر مواضع سیاسی خود ثابت بوده و استراتژی آن واضح و روشن است و هرگز تغییری در اصول و مواضع آن و شیوه نبرد با دشمن صهیونیستی رخ نمی‌دهد.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، رئیس دفتر سیاسی حماس تصریح کرد: مقاومت که حماس بخشی از آن است و در سرتاسر سرزمین فلسطین گسترش یافته، روز به روز در حال تقویت شدن است.

او گفت که حماس همراه با ملت فلسطین و دیگر گروه‌های مقاومت دو انتفاضه بزرگ را رقم زده و وارد چندین جنگ با اشغالگران شدند که طی آن دستاوردهای بی‌نظیر را کسب کرده و تحولاتی راهبردی را در پروژه مقاومت رقم زدند.

اسماعیل هنیه افزود: حماس بین مقاومت و سیاست پیوند برقرار کرد و سیاست هرگز در مقابل پروژه مقاومت نبوده و حتی زمانی که ما در انتخابات پیروز شدیم و دولت تشکیل دادیم، مقاومت را حفظ کردیم و مقاومت در سایه دولت حماس روز به روز قوی‌تر شد تا جایی که کار به تشکیل ارتش قسام به فرماندهی محمد ضیف کشیده شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha