معاون استاندار بوشهر: شهدای گمنام مسیر روشن و هدایتگری را برای ما مشخص می کنند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: شهدای گمنام سراسر نور و معرفت هستند و مسیر روشن و هدایتگری را برای ما مشخص می کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، اکبر پورات عصر یکشنبه در نشست هم‌اندیشی مراسم استقبال و تشییع سه شهید گمنام در استان بوشهر در ایام فاطمیه افزود: شهدا مهمات فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در میدان جنگ نرم هستند و برکت تدفین پیکرهای شهدای گمنام بصیرت افزا و امید آفرین و به شهرها و روستاهای میزبان شرافت می‌بخشد.

وی افزود: شهدای گمنام سراسر نور و معرفت هستند و مسیر روشن و هدایتگری را برای ما مشخص می کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: شهدا پادزهری در برابر تیرهای زهرآلود شیاطین و در راس آن استکبار جهانی هستند و وظیفه داریم این گوهرهای ناب را به جامعه امروز معرفی و سیره شهدا را به جامعه تزریق کنیم.

پورات ادامه داد: مراسم استقبال از سه شهید گمنام شنبه ۲۶ آذر ماه ۱۴۰۱ ساعت ۸:۳۰ در محل فرودگاه بین المللی بوشهر برگزار می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر یادآور شد: در مدت ۱۰ روز با حضور سه شهید گمنام فضای استان بوشهر سراسر معنوی و مراسم متعددی برگزار خواهد شد.

وی اعلام کرد: از سه شهید گمنام یک شهید ۱۸ ساله و دو شهید دیگر ۲۶ ساله است که پیکر مقدس یک شهید در بندرگاه بوشهر، یک شهید در روستای درازی شهرستان دشتی و دیگر شهید گمنام در روستای بندر عامری بخش دلوار تشییع و خاکسپاری خواهند شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha