۲ هزار و ۱۰۰ فضای ورزشی در مدارس کشور در حال ساخت است

اهواز - ایرنا - رییس هیات فدراسیون ورزش‌های دانش آموزی کشور گفت: ۲ هزار و ۱۰۰ سالن و فضای ورزشی در سطح کشور در قالب طرح سردار شهید قاسم سلیمانی در حال ساخت است.

به گزارش ایرنا حسین بابویی روز چهارشنبه در آیین تجلیل از افتخارآفرینان ورزش دانش آموزی خوزستان در تالار طلاییه اهواز بیان کرد: طرح شهید سلیمانی برای افزایش و توسعه فضای ورزشی مدارس کشور در حال انجام است.

وی گفت: ۵۰ هزار مترمربع به سرانه فضای ورزشی دانش آموزی خوزستان با اجرای طرح شهید سلیمانی اضافه خواهد شد.

رییس هیات فدراسیون ورزش های دانش آموزی کشور ادامه داد: در تابستان امسال ۱۵ هزار دانش آموز در ۱۵ رشته ورزشی با یکدیگر رقابت کردند که امروز از برگزیدگان این مسابقات در خوزستان تجلیل شد.

وی گفت: خوزستان جزو چهار استان برتر کشور در بخش حضور دانش آموزان در عرصه های ورزشی است که نشان می دهد به صورت تخصصی در این حوزه کار شده است.

بابویی ادامه داد: استعدادهای ورزشی خوبی در خوزستان وجود دارد و همین موضوع باعث شده تا این استان به یکی از قطب های اصلی ورزش کشور تبدیل شود.

رییس هیات فدراسیون ورزش های دانش آموزی کشور ادامه داد: مسابقات فوتبال ، فوتسال و والیبال دانش آموزی، بهمن امسال در کشور برگزار می شود که مسابقات فوتبال دانش آموزی کشور در ماهشهر و آبادان برگزار خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان نیز در این آیین بیان کرد: با افتتاح سالن ها و فضاهای ورزشی در دست ساخت در خوزستان، چند سال در بخش فضای ورزشی جلو خواهیم رفت.

مسعود حمیدی نژاد بیان کرد: تا پایان این ماه مقرر شده است یک هزار و ۵۰ میلیارد ریال تجهیزات ورزشی در بین مدارس و فضاهای ورزشی خوزستان توزیع شود.

بنابراین گزارش در این همایش از ۷۵ دانش آموز خوزستانی مدال آور در مسابقات ورزشی کشور تجلیل و تقدیر شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha