بیش از هزار داوطلب هلال احمر قصرشیرین آماده ارائه خدمات بشردوستانه هستند

قصرشیرین- ایرنا- سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان قصرشیرین از عضویت فعال بیش از یک هزار و ۲۰۰ نفر از داوطلب در این شهرستان مرزی خبر داد و گفت: این داوطلبان فعال در قالب گروه‌های مختلف در حوزه‌های چهارگانه حمایت، هدایت، مشارکت و مهارت فعالیت داوطلبانه دارند.

«سجاد شهبازی» روز یکشنبه در آستانه چهاردهم آذرماه روز جهانی داوطلب با حضور در دفتر ایرنا قصرشیرین افزود: سازمان داوطلبان حلقه اتصال بین توان توانمندان و نیاز نیازمندان است که حضور به موقع در صحنه ها و مدیریت بحران در امدادرسانی به عنوان پیشگامان حوزه کمک رسانی از ویژگی‌های داوطلبان جمعیت هلال احمر است.

سرپرست جمعیت هلال احمر قصرشیرین در ادامه گفت: حوزه داوطلبان جمعیت هلال احمر قصرشیرین از ابتدای امسال تاکنون چندین کاروان سلامت و حمایت برای خدمات رسانی به قشرهای نیازمند به مناطق محروم اعزام نموده و بیش از یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال به بیماران نیازمند کمک کرده است.

شهبازی ادامه داد: قشر خدوم داوطلبان در تمام بحران ها از جمله سیل، زلزله، کرونا و خدمات رسانی به نیازمندان همچون رزمندگان دوران دفاع مقدس حضوری فعال و بدون چشمداشت دارند و به معنای واقعی ایثار و جانفشانی می کنند.

وی از روز جهانی داوطلبان به عنوان فرصتی برای ترغیب و حمایت از خدمات داوطلبان نام برد که در تمام عرصه های خدمت رسانی خالصانه تلاش می کنند.

در این دیدار از تلاش های مسوول خبرگزاری دفتر قصرشیرین برای پوشش اخبار و رویدادهای مربوط به جمعیت هلال احمر با اهدا لوح تقدیر قدردانی و وی با اعطای لباس داوطلبان با پر کردن فرم به عضویت سازمان داوطلبان درآمد.

بیش از هزار داوطلب هلال احمر قصرشیرین آماده ارائه خدمات بشردوستانه هستند

قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از ۲۷هزار نفر جمعیت و ۱۸۶کیلومتر مرز با عراق دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha