کریمی: تصمیم داور فرصت گلزنی را از ما گرفت

تهران- ایرنا- هافبک تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به تلاش بازیکنان برای کسب نتیجه در برابر آمریکا گفت: تصمیمات داور به گونه‌ای بود که فرصت گل را از یوزهای ایرانی می گرفت.

به گزارش ایرنا، تیم ملی فوتبال ایران در سومین بازی از مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با نتیجه یک بر صفر برابر آمریکا شکست خورد و از صعود به مرحله حذفی مسابقات بازماند. تیم انگلیس و آمریکا از گروه B مسابقات جام جهانی به مرحله حذفی صعود کردند.

علی کریمی هافبک تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به تلاش بازیکنان این تیم برای پیروزی در این بازی گفت: احساس بدی نسبت به این شکست دارم زیرا در یک قدمی صعود بودیم اما نتوانستیم به نتیجه دلخواه برسیم بدشانس بودیم. در آخرین لحظات بازی یک فرصت گلزنی داشتیم که استفاده نکردیم.

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران که با دوربین تلویزیون الکاس قطر صحبت می‌کرد با تبریک به تیم ملی آمریکا گفت: بازی پایاپایی بود و ۲ تیم تلاش لازم را انجام دادیم. داور در این بازی می‌توانست بهتر تصمیم بگیرد و برخی از سوت های او فرصت گل را از ما گرفت.

وی در پایان این را هم افزود: از این شکست باید درس بگیریم و به آینده نگاه کنیم. می‌توانیم با نتایج درخشان مردم ایران را خوشحال کنیم.

تیم ملی فوتبال آمریکا با برتری برابر ایران به مرحله یک‌هشتم نهایی رسید و حریف تیم هلند شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha