شلیک سه امتیازی کاسمیرو، برزیل به فرانسه رسید

تهران- ایرنا- تیم‌های ملی فوتبال برزیل و سوئیس از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه به وقت تهران در هفته‌ دوم دور گروهی رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ از گروه هفتم به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان طلایی پوشان سرزمین سامبا و قهوه با پیروزی یک بر صفر صعودشان به مرحله بعدی این رقابت‌ها را حتمی کردند.

به گزارش ایرنا، تیم‌های برزیل و سوئیس امشب در هفته‌ دوم دور گروهی رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ از گروه هفتم با قضاوت ایوان بارتون با کمک‌های دیوید موران و زاخاری زیگلار در ورزشگاه ۹۷۴ (دوحه) به مصاف یکدیگر رفتند.

برزیل در غیاب ستاره نامدار خود یعنی نیمار روبروی سوئیس قرار گرفت، زردپوشان برزیلی که در گام نخست صربستان را با نتیجه دو بر صفر از پیش رو برداشته بودند به دنبال سه امتیاز این جدال بودند تا حضورشان به مرحله حذفی جام بیست‌ودوم را در فاصله یک بازی به پایان دور گروهی این رقابتها حتمی کنند.

سوئیس نیز در این گروه همچون برزیل دیدار اول را با پیروزی پشت سر گذاشت، صلیب‌های سرخ که با یک گل شیرهای رام نشدنی را مغلوب کرده بودند به خوبی می‌دانستند مقابل شاگردان تیته کار راحتی پیش رو ندارند اما با امیدواری زیادی پا به این رقابت گذاشتند تا شب فراموش نشدنی را رقم بزنند.

شلیک سه امتیازی کاسمیرو، برزیل به فرانسه رسید

نیمه اول این مسابقه دو تیم بازی پایاپایی را به نمایش گذاشتند اما برزیل در خلق فرصت گلزنی بهتر عمل کرد اما دروازه یان سومر بسته ماند تا عدد صفر برروی اسکوربورد حک شود.

در وقت دوم برزیل بر شدن حملات خود افزود تا قفل دروازه سویئس را باز کند، در دقیقه ۶۴ این اتفاق رخ داد، توپ ربایی کاسمیرو در میانه های میدان با پاس او به ویسینیوس رسید، این بازیکن به سرعت وارد محوطه شود و ویدمر را از پیش رو بردارد و با یک ضربه بغل پای راست، دروازه زومر را باز کند اما شادی برزیلی‌ها دوام چندانی نداشت چرا که کمک داور ویدیویی گل را به دلیل آفساید مردود اعلام کردند.

برزیل که برای به دست آوردن سه امتیاز این مسابقه انگیزه زیادی داشت در ادامه بر شدت حملات خود افزود تا اینکه در دقیقه ۸۳ کاسمیرو پیام اور شادی برای تیمش شد، همکاری سه نفره برزیلی‌ها در جناج چپ به کاسمیرو رسید و او با یک ضربه ناگهانی از داخل محوطه دروازه سوئیس را باز کرد تا سه امتیاز شیرین را برای زردپوشان سرزمین قهوه به ارمغان آورد.

شلیک سه امتیازی کاسمیرو، برزیل به فرانسه رسید

ترکیب برزیل:
آلیسون بکر، تیاگو سیلوا، مارکینیوش، ادر میلیتائو، الکس ساندرو، فرد (برونو گیمارش)، کاسمیرو، لوکاس پاکوئتا (رودریگو)، رافینیا (آنتونی)، وینیسیوس جونیور و ریچارلیسون (گابریل ژسوس)

ترکیب سوئیس:

یان زومر، مانوئل آکانجی، نیکو اِلوِدی، سیلوان ویدمر، ریکاردو رودریگز، رِمو فروئلر، فابیان ریدر (رناتو اشتفن)، گرانیت ژاکا، جبرئیل سو (مایکل ابیشر)، روبن وارگاس (ادمیلسون فرناندز) و بریل امبولو (هریس سفروویچ)

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha