حماس: عملیات قدس پاسخ به جنایات اشغالگران بود

تهران - ایرنا- جنبش حماس عملیات دلاورانه امروز در غرب شهر اشغالی قدس را تبریک گفت و آن را پاسخ به جنایات و تجاوزگری اشغالگران علیه ملت فلسطین و مسجد الاقصی دانست.

به گزارش ایرنا، عبداللطیف القانوع سخنگوی جنبش حماس اعلام کرد: ما به ملت فلسطین و اعالی قدس اشغالی عملیات دلاورانه ویژه در پایانه اتوبوس ها را که پاسخی مستمر به یورش صهیونیستها به مسجد الاقصی و تلاش برای یهودی سازی و تقسیم آن است، تبریک می گوییم.

وی افزود: عملیات قدس نتیجه جنایت های اشغالگران و شهرک نشینان علیه ملت فلسطین و مسجد الاقصی است و بار دیگر قاطعانه تاکید می کند که تروریسم صهیونیستی با عملیات دلاورانه بیشتری با ابزارهای متنوع و در مناطق مختلف پاسخ داده خواهد شد.

القانوع گفت: اشغالگران امروز ثمره جنایت ها و تجاوزگری خود علیه ملت فلسطین و مسجد الاقصی را برداشت می کنند. این چیزی است که ما بارها درباره آن هشدار داده و تاکید کردیم که ملت ما در قبال آن ساکت نخواهد شد و خشم الاقصی شعله ور شده و همه مناطق را در خواهد نوردید.

صبح امروز وقوع دو انفجار در پایانه اصلی اتوبوس ها و چهار راه راموت در غرب قدس اشغالی باعث کشته شدن یک صهیونیست و زخمی شدن دستکم ۱۴ نفر دیگر شد که حال پنج نفر از آنها وخیم گزارش شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha