گروههای فلسطینی: عملیات قدس ضربه به ساختار امنیتی اسرائیل بود

تهران - ایرنا - گروههای مختلف فلسطینی عملیات دلاورانه در شهر اشغالی قدس علیه صهیونیست ها را به ملت فلسطین تبریک گفته و آن را پاسخ به جنایات اشغالگران و بیانگر ناتوانی ساختار امنیتی این رژیم توصیف کردند.

به گزارش ایرنا، گروههای فلسطینی امروز (چهارشنبه) پس از ۲ انفجار در شهر قدس که منجر به هلاکت یک صهیونیست و زخمی شدن ۲۲ نفر دیگر منجر شد، در بیانیه‌های جداگانه تاکید کردند که این عملیات دلاورانه پاسخی طبیعی به جنایات و تجاوزات رژیم اشغالگر اسرائیلی و شهرک نشینان صهیوینست آن در قدس اشغالی، مسجد الاقصی و بقیه شهرها و شهرک‌های فلسطینی است.

صبح امروز وقوع دو انفجار در پایانه اصلی اتوبوس‌ها و چهار راه راموت در غرب قدس اشغالی باعث کشته شدن یک صهیونیست و زخمی شدن دستکم ۲۲ نفر دیگر شد که حال پنج نفر از آن‌ها وخیم گزارش شده است.

عبداللطیف القانوع سخنگوی جنبش حماس اعلام کرد: ما به ملت فلسطین و اهالی قدس اشغالی عملیات دلاورانه ویژه در پایانه اتوبوس‌ها را که پاسخی مستمر به یورش صهیونیست‌ها به مسجد الاقصی و تلاش برای یهودی‌سازی و تقسیم آن است، تبریک می‌گوییم.

جنبش حماس عملیات دلاورانه امروز در غرب شهر اشغالی قدس را تبریک گفت و آن را پاسخ به جنایات و تجاوزگری اشغالگران علیه ملت فلسطین و مسجد الاقصی دانست.

عبداللطیف القانوع سخنگوی جنبش حماس اعلام کرد: ما به ملت فلسطین و اعالی قدس اشغالی عملیات دلاورانه ویژه در پایانه اتوبوس‌ها را که پاسخی مستمر به یورش صهیونیست‌ها به مسجد الاقصی و تلاش برای یهودی‌سازی و تقسیم آن است، تبریک می‌گوییم.

وی افزود: عملیات قدس نتیجه جنایت‌های اشغالگران و شهرک نشینان علیه ملت فلسطین و مسجد الاقصی است و بار دیگر قاطعانه تاکید می‌کند که تروریسم صهیونیستی با عملیات دلاورانه بیشتری با ابزارهای متنوع و در مناطق مختلف پاسخ داده خواهد شد.

القانوع گفت: اشغالگران امروز ثمره جنایت‌ها و تجاوزگری خود علیه ملت فلسطین و مسجد الاقصی را برداشت می‌کنند. این چیزی است که ما بارها درباره آن هشدار داده و تاکید کردیم که ملت ما در قبال آن ساکت نخواهد شد و خشم الاقصی شعله‌ور شده و همه مناطق را در خواهد نوردید.

جهاد اسلامی فلسطین

جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز در بیانیه جداگانه‌ای اعلام کرد: عملیات در شهر قدس اشغالی در چارچوب پاسخ طبیعی به این اشغالگری و اقدامات تروریستی و جنایتکارانه رژیم اسرائیل علیه مردم بی‌دفاع فلسطین صورت گرفت.

این جنبش اضافه کرد: پیامد این عملیات آن است تا به مقامات رژیم اشغالگر اسرائیل و رهبران شهرک نشینان صهیونیست بگوید که تمام سیاست‌های جنایتکارانه رژیم اسرائیل، شما را در برابر ضربات مقاومت مردم ما حفظ نخواهد کرد.

جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد: تمامی عملیات یهودی سازی، حمله به مقدسات و مردم ما در قدس، الخلیل، جنین و نابلس بدون مجازات نخواهد ماند.

کمیته های مقاومت مردمی فلسطین

کمیته های مقاومت مردمی فلسطین نیز این عملیات را تبریک گفت و تاکید کرد که این عملیات در راستای پایبندی به خون شهدای مردم فلسطین و رنج اسیران پیروز فلسطینی است و پاسخی طبیعی به جنایات و قتل عام‌های دشمن صهیونیستی است.

بیانیه این کمیته ها اضافه کرد: بار دیگر جوانان انقلابی و قهرمانان مقاومت ثابت کردند که می‌توانند به ساختار امنیتی رژیم اسرائیل ضربه بزنند و نقشه‌های جنایتکارانه آن علیه مردم فلسطین را خنثی کنند.

جبهه دموکراتیک برای آزادی فلسطین

جبهه دموکراتیک برای آزادی فلسطین هم عملیات قهرمانانه قدس را ستود و آن پاسخ طبیعی به جنایات اشغالگران و ترور سازمان یافته مستمر آن علیه مردم فلسطین دانست.

جبهه خلق برای آزادی فلسطین

جبهه خلق برای آزادی فلسطین نیز با صدور بیانیه ای گفت: عملیات قدس پیام روشنی است که مردم ما اجازه ادامه تروریسم توسط رژیم اسرائیل را نخواهند داد.
 
این جبهه این عملیات را ستود و تاکید کرد: عملیات قدس در چارچوب پاسخ مستمر به جنایات اشغالگران و شهرک نشینان تروریست صهیوینستی علیه مردم ما انجام شد.

جبهه خلق برای آزادی فلسطین افزود: با حملات اشغالگران صهیونیست به شهرها و روستاها و اردوگاه‌های ما، با استقامت و مقاومت و قدرت بیشتر و با گسترش میدان های درگیری در همه جای سرزمین فلسطین مقابله خواهد شد.

این جبهه افزود: حماسه قهرمانان گروه نوظهور مقاو.مت «عرین الاسود» و گردان "بلاطه" در مقابله با تهاجمات دشمن و عملیات قهرمانانه امروز در قدس تنها نشان دهنده اراده روزافزون مقاومت برای پاسخگویی به ترورهای دشمن صهیونیستی است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha