۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۴:۲۳
کد خبرنگار: 5369
کد خبر: 85479985
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

شهادت جوان فلسطینی در کرانه‌باختری

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۴:۲۳
کد خبر: 85479985
شهادت جوان فلسطینی در کرانه‌باختری

تهران-ایرنا- منابع خبری از شهادت یک جوان فلسطینی در کرانه‌باختری خبر دادند.

به گزارش روز جمعه ایرنا از الجزیره، صبح امروز نیروهای اشغالگر صهیونیستی به مناطق بلعا و عنبتا واقع در شرق طولکرم در کرانه‌باختری یورش بردند.

در جریان این یورش درگیری‌های شدیدی میان مبارزان فلسطینی و اشغالگران رخ داد و یک جوان فلسطینی شهید و یک نوجوان دیگر مجروح شد.

این جوان ۲۳ ساله فلسطینی که کریم رایق عبدالرؤوف اعمیر نام دارد به ضرب گلوله صهیونیست‌ها به شدت مجروح و پس از انتقال به "بیمارستان ثابت ثابت‌" در طولکرم به شهادت رسید.

منابع پزشکی گزارش دادند که یک نوجوان ۱۶ ساله فلسطینی نیز به ضرب گلوله از ناحیه ران مجروح ‌و به بیمارستان انتقال داده شده است.

منابع خبری بامداد پنجشنبه نیز گزارش دادند که در یورش نظامیان صهیونیست به مناطقی در کرانه باختری و درگیری با نیروهای مقاومت فلسطین، سه فلسطینی شهید شدند.

همزمان با جنگ ویرانگر ارتش رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه که تاکنون ده‌ها هزار شهید و مجروح بر جای گذاشته است، مبارزان و جوانان فلسطینی در کرانه باختری نیز در بخش‌های مختلف این منطقه از جمله نابلس، طولکرم، جنین و الخلیل به مقابله با نظامیان رژیم صهیونیستی برخاسته‌اند و کرانه باختری شاهد موجی از تنش‌ها و درگیری‌های میدانی بین فلسطینیان و نظامیان ارتش رژیم اشغالگر و یورش به محله‌ها و بازداشت فلسطینیان توسط صهیونیست‌ها است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha