اسکالونی:‌ بازی اول اهمیت زیادی دارد/ از بودن مسی لذت می‌بریم

تهران- ایرنا- سرمربی تیم ملی آرژانتین در نشست خبری پیش از بازی این تیم برابر عربستان گفت: مسابقه اول خیلی مهم است. ️تیم آماده است و امروز به آنها گفتم برنامه خود را برای قهرمانی تغییر نمی‌دهیم.

به گزارش ایرنا، لیونل اسکالونی سرمربی تیم ملی آرژانتین دوشنبه شب در نشست خبری پیش از دیدار مقابل عربستان اظهار داشت: تیم آماده است و دیگر زیر فشار کسب عنوان اول نیست(اشاره به کوپا و فینالیسما). آرژانتین مانند سایر تیم‌ها شانس کسب جام دارد و برخی جزئیات برنده را مشخص می‌کند. ️لوئیس انریکه در مورد مسی صحبت کرد چون او را می‌شناسد. ما از حضور لیونل مسی در تیم ملی و اینکه او می‌تواند در جام جهانی بازی کند، لذت می‌بریم.

وی افزود: انزو فرناندز بازیکن بسیار خوب و فراتر از چیزی است که قبلا تصور می‌کردیم. ظرفیت‌های او را می‌شناسیم. فرناندز مهره‌ای بسیار مهم است و بجای لوسلسو، مک الیستر و یا پاپو گومز بازی خواهد کرد.

اسکولانی در پایان اظهار داشت: آرژانتین فینال ۲۰۱۴ را با اختلافی جزئی باخت. اگر به شما بگوییم این تیم قهرمان جام جهانی می‌شود، اشتباه است، اما من به شما می‌گویم آنها هر چه در توان دارند، در زمین خواهند گذاشت.

تیم‌های آرژانتین و عربستان فردا از ساعت ۱۳:۳۰ دقیقه در گروه سوم رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha