آیت الله محامی: مصوبات شورای امنیت ملی درباره زاهدان به تایید رهبر انقلاب رسید

زاهدان - ایرنا - نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: مواردی در شورای عالی امنیت ملی در خصوص اتفاقات زاهدان تصویب شد و به محضر رهبر معظم انقلاب رسید که ایشان نیز تایید کردند.

به گزارش ایرنا، آیت الله مصطفی محامی روز دوشنبه در همایش تحکیم وحدت و همدلی در سیستان و بلوچستان که با حضور هیاتی بلندپایه به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب اسلامی، علمای شیعه و سنی، بزرگان طوایف و ریش سفیدان استان برگزار شد، تصریح کرد: از دشمن که دشمنی می کند دور از انتظار نیست اما گله از دوستان داریم؛ گاهی برخورد با خاطی از هر طرفی که باشد و احقاق حق مردم از هر طرف که باشد، مهم است.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب همه روزه پیگیر مسایل سیستان و بلوچستان هستند و این نشان از نوع نگاه ویژه ایشان به استان دارد، اظهارداشت: مردم سیستان و بلوچستان به نظام دلدادگی خاصی دارند.

آیت الله محامی گفت: با همه داغی که خانواده شهدای امنیت زاهدان دیده بودند اما همچنان مقید به نظام و انقلاب هستند.

از دشمن که دشمنی می کند دور از انتظار نیست اما از دوستان گله داریم؛ گاهی برخورد با خاطی از هر طرفی که باشد و احقاق حق مردم از هر طرف که باشد، مهم استوی اضافه کرد: مردم سیستان و بلوچستان وفادارترین به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند و این مسأله را بارها به اثبات رسانده اند که پای آرمان های انقلاب ایستاده اند.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان تاکید کرد: دشمنان تلاش زیادی کردند تا امنیت سیستان و بلوچستان را برهم بزنند اما با هوشیاری مردم توطئه‌های آنان نقش بر آب خواهد شد.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدجواد حاج علی اکبری به همراه هیاتی بلندپایه به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب اسلامی به استان سیستان و بلوچستان سفر کرده است.

حاج علی اکبری قرار است تدابیر عالی رهبر انقلاب برای حل مشکلات سیستان و بلوچستان را با بزرگان استان و گروه‌های مختلف در میان بگذارد.

عبدالحمید اسماعیل زهی امام جماعت مسجد مکی زاهدان روز یکشنبه در جریان سفر حجت الاسلام حاج علی اکبری نماینده رهبر انقلاب به سیستان و بلوچستان با ایشان دیدار کرد.

آیت الله محامی: مصوبات شورای امنیت ملی درباره زاهدان به تایید رهبر انقلاب رسید

در این باره بیشتر بخوانید: 

مولوی نذیراحمد سلامی: مردم سیستان و بلوچستان هیچگاه به نظام خیانت نخواهند کرد

فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق سپاه: تجزیه طلب در سیستان و بلوچستان نداریم

امام جمعه اهل سنت خاش: رفتار و گفتارمان نباید مورد سوء استفاده دشمن قرار گیرد

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha