۱۱ آبان ۱۴۰۱، ۱۳:۳۱
کد خبر: 84930734
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

یادواره شهدای حادثه تروریستی شیراز در یزد برگزار شد

یزد- ایرنا- یادواره شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ شیراز روز چهارشنبه با حضور مردم و مسئولان در مسجد بیاق خان بازار شهرستان یزد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این مراسم مدرس حوزه و دانشگاه گفت: اقتدار و عزت انقلاب اسلامی مدیون ایثار و جانفشانی شهیدانی است که همه هستی خود را وقف دین و مقدسات کردند.

حجت‌الاسلام مهدی مهدوی‌نژاد در این مراسم با گرامیداست یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی افزود: دشمنان برای ضربه زدن به اصل انقلاب اسلامی به تهدید نرم و جنگ اقتصادی تمام عیار متوسل شدند.

وی اظهار کرد: حضور مردم و جوانان در صحنه موجب شکست اهداف دشمنان در زوایای مختلف است و باید مسئولان بیش از گذشته برای حل مشکلات فعالیت کنند.

شرکت‌کنندگان با سر دادن شعارهای انقلابی و حماسی، جنایت حمله تروریستی شیراز را محکوم و بر تبعیت و تجدید عهد با آرمان‌های والای انقلاب اسلامی، شهدا و رهبر معظم انقلاب تاکید کردندهمچنین در این مراسم شرکت‌کنندگان با سر دادن شعارهای انقلابی و حماسی، جنایت حمله تروریستی شیراز را محکوم و بر تبعیت و تجدید عهد با آرمان‌های والای انقلاب اسلامی، شهدا و رهبر معظم انقلاب تاکید کردند.

در این مراسم که خانواده‌های معزز شهیدان حضور داشتند مردم و اصناف و بازاریان، صحنه گردانان اصلی چنین جنایاتی را آمریکا و رژیم غاصب اسرائیل و حامیان آنها دانستند.

همچنین حاضران در این مراسم معنوی و انقلابی با نوحه سرایی یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، شهدای امنیت و شهدای مظلوم این حادثه را گرامی داشتند.

 غروب روز چهارشنبه (۴ آبان ۱۴۰۱) فردی مسلح با حمله به نمازگزاران در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) در شهر شیراز ۱۵ نفر از جمله چند زن و کودک را به شهادت رساند و بنا بر آخرین اعلام مسئولان استان فارس ۱۹ نفر هم مجروح شدند.       

استان یزد ۶۰ هزار صنوف مختلف دارد و با یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت چهار هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است .   

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha