مردم یزد حادثه تروریستی شیراز را محکوم کردند

یزد- ایرنا- مردم یزد روز جمعه با برگزاری راهپیمایی باشکوه بعد از اقامه نمازجمعه از مسجد ملااسماعیل تا میدان شهدا و تکیه امیرچقماق با حضوری باشکوه و شعارهای حماسی و انقلابی حادثه تروریستی شیراز در آستان مقدس شاهچراغ را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این راهپیمایی باشکوه که اقشار مختلف مردم مومن و ولایتمدار به خصوص جوانان حضور داشتند شرکت کنندگان با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر آل سعود کافر، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر  فتنه‌گر و  مرگ بر منافقین مزدور، تنفر عمیق خود را به دشمنان ابراز داشتند.

آنها همچنین در این راهپیمایی عظیم با شعارهای ما همگی برادریم ، پیرو خط رهبریم، خونی که در رگ ماست، هدیه به رهبر ماست، دست خدا بر سرماست، خامنه،ای رهبر ماست، فراجا تشکر تشکر،  ولایتمداری خود را در مقابل استکبارجهانی نشان دادند.

مردم مومن و همیشه در صحنه یزد در حالی که با خود بنر، پوستر و عکس‌هایی از مقام معظم رهبری، حضرت امام خمینی (ره)، شهدای انقلاب اسلامی و پرچم نظام اسلامی را حمل می کردند و در دست داشتند بار دیگر بیعت ناگسستنی خود را با اهداف و آرمان مقدس شهیدان و انقلاب اسلامی اعلام کردند.

راهپیمایان یزدی شناسایی و مجازات فتنه‌گران و عاملان و آمران حادثه تروریستی شیراز را خواستار شدند

همچنین در پایان این مراسم معنوی، حماسی و انقلابی قطعنامه‌ای در ۶ بند قرائت شد که مورد تاکید و تایید تظاهرکنندگان استان قرار گرفت که در آن ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی شیراز بر اقدام جدی و قاطع قوه قضائیه بر شناسایی و برخورد مناسب و جدی با آمران و عاملان این جنایت تاکید شد.

در این قطعنامه بر حفظ وحدت آحاد مردم و مسئولان، هوشیاری و بصیرت مقابل مطالب بنگاه‌های سخن پراکنی و پخش شایعات و دروغ پردازی دشمنان تاکید و از تلاش و فداکاری نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی کشور قدردانی شد.

مردم یزد حادثه تروریستی شیراز را محکوم کردند

مشابه این راهپیمایی باشکوه با حضور گسترده اقشار مختلف مردم ولایتمدار و موقعیت شناس در ۲۶ منطقه استان یزد در شهرها و روستاها با شعارهای حماسی و انقلابی برگزار شد.

 غروب روز چهارشنبه (۴ آبان ۱۴۰۱) فردی مسلح با حمله به نمازگزاران در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) در شهر شیراز ۱۵ نفر از جمله چند زن و کودک را به شهادت رساند و بنا بر آخرین اعلام مسئولان استان فارس ۱۹ نفر هم مجروح شدند.               

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha