۸ آبان ۱۴۰۱، ۲۱:۲۵
کد خبرنگار: 3113
کد خبر: 84928123
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

المشاط: یمن در کنار ایران در مقابله با توطئه‌های آمریکا و اسرائیل قرار دارد

تهران-ایرنا- رئیس شورای عالی سیاسی یمن با اشاره به رخدادهای کنونی ایران گفت که تظاهرات گسترده‌ای که در بسیاری از شهرهای ایران برای اعلام رد توطئه‌های خارجی با هدف بی‌ثبات کردن امنیت این کشور برگزار شده است، گواه بر هوشیاری و توانایی ملت ایران برای غلبه بر همه توطئه‌ها آمریکایی صهیونیستی است.

به گزارش ایرنا، «مهدی المشاط» رئیس شورای عالی سیاسی یمن روز یکشنبه در صنعا پایتخت این کشور با ابراهیم الدیلمی سفیر جمهوری یمن در ایران دیدار و گفت‌وگو کرد.
در این دیدار وضعیت سفارت یمن در ایران، جامعه یمنی و دانشجویان یمنی شاغل به تحصیل در جمهوری اسلامی ایران، راه‌های تقویت روابط دوجانبه بین دو کشور دوست و برادر و چشم‌انداز همکاری‌های آتی یمن و ایران مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
به گزارش خبرگزاری سبأنت، در این دیدار، المشاط به توضیح مختصر الدیلمی درباره ماهیت وقایع و اتفاقات رخ داده در ایران طی این مدت، گوش فرا داد و خواستار تداوم ارائه مراقبت و کلیه خدمات به یمنی‌های مقیم ایران و دانشجویانی که در جمهوری اسلامی ایران تحصیل می‌کنند، شد.
مهدی المشاط درباره تحولات اخیرا ایران خاطرنشان کرد: تظاهرات گسترده‌ای که در بسیاری از شهرهای ایران برای اعلام رد توطئه‌های خارجی با هدف بی‌ثبات کردن امنیت و ثبات جمهوری اسلامی ایران برگزار شده است، گواه بر هوشیاری و توانایی مردم ایران برای غلبه بر همه توطئه‌ها و سناریوهایی آمریکایی صهیونیستی است.
وی تأکید کرد که یمن در کنار جمهوری اسلامی ایران، دولت و ملت این کشور در مقابل این توطئه‌ها و اقدامات خرابکارانه می‌ایستد.
رئیس شورای عالی سیاسی یمن در پایان این دیدار بر لزوم تلاش سفارت یمن در ایران برای هر چیزی که موجب تقویت روابط بین دو کشور برادر و ایجاد چشم‌انداز همکاری در زمینه‌های مختلف به نفع دو ملت دوست می‌شود، تأکید کرد.

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha