ظرفیت نخبگان در شورای فرهنگ عمومی به کار گرفته شود

یزد- ایرنا- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد گفت: شورای فرهنگ عمومی برای تحقق اهداف نظام و انقلاب اسلامی و خدمت به جامعه به خصوص نسل جوان ظرفیت زیادی دارد و نیاز است که از توان نخبگان بیش از پیش در این شورا استفاده شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، احسان عابدی روز پنجشنبه در نشستی با امام جمعه و مسئولان فرهنگی شهرستان مهریز افزود: شورای فرهنگ عمومی با حضور مسئولان و نخبگان نقش مهمی در ارتقای فرهنگ در بخش های مختلف دارد.

وی با قدردانی از تلاش‌هایی که تاکنون در استان از سوی شوراهای فرهنگ عمومی شهرستان ها صورت گرفته است، ادامه داد: برنامه‌ریزی در حوزه فرهنگ با همکاری بخش‌های مختلف از مباحث مهمی است که باید همکاری همه دستگاه های فرهنگی انجام شود.

امام جمعه مهریز نیز در این دیدار با تشریح اهمیت فرهنگ و فرهنگ‌سازی برای داشتن یک جامعه ایده‌آل گفت: اگر در حوزه فرهنگ گام های اصولی برداشته شود، اثرات بسیار خوبی بر حوزه های مختلف جامعه خواهد گذاشت.

 حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی افزود: هنر بلندترین و رساترین صدا برای اطلاع رسانی و فرهنگ سازی دینی و اسلامی در جامعه است و مهمترین ابزارهای تبلیغاتی در اختیار مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی است و باید از این ابزارها به درستی بهره گرفته شود.

ظرفیت نخبگان در شورای فرهنگ عمومی به کار گرفته شود

رییس شورای فرهنگ عمومی مهریز بیان کرد: توجه به نیازهای مردم به خصوص جوانان در حوزه فرهنگی و هنری جزو موارد مهمی است که باید توسط مسئولان و به خصوص اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مورد توجه قرار گیرد.

استفاده از ظرفیت شورای فرهنگ عمومی در استان یزد افزایش یابدمحی الدینی بیان کرد: استفاده از ظرفیت شورای فرهنگ عمومی موضوع مهمی است که هرچند تاکنون در این خصوص اقداماتی صورت گفته ولی به دلیل اهمیت موضوع باید بیشتر اقدام شود.

در این نشست که معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهریز حضور داشت در خصوص اهمیت و ضرورت برنامه‌ریزی برای تحقق فرهنگی و هنری و حل مسایل جامعه هدف بحث و گفت و گو صورت گرفت.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha