۴ آبان ۱۴۰۱، ۱۴:۴۲
کد خبرنگار: 5360
کد خبر: 84924127
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آنچلوتی: یک شکست بیشتر از ۱۰ برد متوالی به شما یاد می‌دهد

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید پس از شکست مقابل لایپزیش در لیگ قهرمانان اروپا معتقد است که یک شکست بیشتر از ۱۰ برد متوالی به شما یاد می دهد و باعث تمرکزتان روی نقاط ضعف می‌شود.

به گزارش ایرنا، رئال مادرید که در هفته چهارم لیگ قهرمانان اروپا، صعودش را به مرحله حذفی قطعی کرده بود، دیشب در مسابقات هفته پنجم برابر لایپزیش در آلمان با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد.

آنچلوتی: یک شکست بیشتر از ۱۰ برد متوالی به شما یاد می‌دهد

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، پس از دریافت دو  گل در ضربات کرنر در شکست مقابل لایپزیش معتقد اشت آنها باید دفاع خود را در ضربات ایستگاهی بهبود بخشند.

آنچلوتی به خبرنگاران گفت: ما حواسمان به توپ نبود و سپس دو گل دریافت کردیم.  قبلاً گفته‌ام که دیر یا زود باید شکست می‌خوردیم. این شکستی است که دردناک است، زیرا همه شکست‌ها آسیب می‌زنند، اما برخی کمتر از دیگر باخت‌ها، زیرا ما هنوز شانس دیگری داریم.

مادرید که قبلاً به مرحله یک شانزدهم نهایی راه یافته است، با ۱۰ امتیاز در صدر گروه F است و لایپزیش با ۹ امتیاز در رده دوم است.شاختار دونتسک با ۶ امتیاز و سلتیک با دو امتیاز در رده‌های سوم و چهارم قرار دارند.

آنچلوتی: یک شکست بیشتر از ۱۰ برد متوالی به شما یاد می‌دهد

آنچلوتی گفت باخت به لایپزیش  به مادرید این امکان را می‌دهد تا آنها نقاط ضعف خود را شناسایی کنند.

وی افزود: با یک شکست بیشتر از ۱۰ برد متوالی یاد می‌گیرید. چون قرار است بیشتر روی چیزهایی تمرکز کنیم که خوب پیش نرفت، این ضعف در این مسابقه در نوع دفاع ما در ضربات ایستگاهی مشهود،جایی که دو گل دریافت کردیم.

مادرید صدرنشین لالیگا روز یکشنبه در هفته دوازدهم میزبان خیرونا خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha