۳۰ مهر ۱۴۰۱، ۱۹:۳۸
کد خبرنگار: 3028
کد خبر: 84920392
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بازگشت سیتی به جاده‌ پیروزی با درخشش غول نروژی

۳۰ مهر ۱۴۰۱، ۱۹:۳۸
کد خبر: 84920392
بازگشت سیتی به جاده‌ پیروزی با درخشش غول نروژی

تهران- ایرنا- تیم فوتبال منچسترسیتی با درخشش ستاره نروژی خود از سد برایتون گذشت تا شکست برابر لیورپول را به دست فراموشی بسپارد.

به گزارش ایرنا، هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انگلیس با برگزاری ۲ بازی از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه به وقت تهران پیگیری شد که در مهمترین بازی منچسترسیتی از سد برایتون گذشت.

شاگردان پپ گواردیولا پس از متحمل شدن اولین باخت این فصل مقابل لیورپول، انگیزه‌ی زیادی برای پیروزی و بازگشت به مسیر صعودی خود داشتند. آنها موفق شدند با نتیجه‌ سه بر یک، میهمان خود را از پیش رو بردارند تا با ۲۶ امتیاز و یک بازی بیشتر، به یک امتیازی آرسنال در صدر جدول برسند. تیم تحت هدایت روبرتو دی‌زربی نیز با ۱۵ امتیاز در جایگاه هشتم ایستاد.

ارلینگ هالند ستاره‌ این مسابقه بود. مهاجم نروژی سیتیزن‌ها ۲ بار در دقایق ۲۲ و ۴۳(پنالتی) برای تیمش گلزنی کرد تا با ۱۷ گل جایگاهش در صدر جدول گلزنان را دست‌نیافتنی‌تر کند. دیگر گل نیز توسط کوین دی‌بروینه با شوتی تماشایی در دقیقه‌ی ۷۵ زده شد. تنها گل میهمان توسط لیاندرو تروسارد در دقیقه‌ ۵۳ وارد دروازه ادرسون مورائس شد.

در بازی همزمان اورتون با نتیجه‌ پرگل سه بر صفر در ورزشگاه گودیسون‌پارک، کریستال‌پالاس را در هم کوبید تا همسایه‌ این تیم شود و به امتیاز ۱۳ برسد. تافی‌ها با این برد در جایگاه یازدهم قرار گرفتند و تیم پت ویرا رتبه‌ دوازدهم را مال خود کرد.

گلزنان این دیدار دومینیک کالورت لوین(۱۱)، آنتونی گوردون(۶۳) و دوایت مک‌نیل(۸۴) بودند.

بازگشت سیتی به جاده‌ پیروزی با درخشش غول نروژی

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha