۱ آبان ۱۴۰۱، ۱۸:۳۴
کد خبرنگار: 3028
کد خبر: 84921328
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آرسنال در سَن‌مِری لغزید؛ استون‌ویلا بعد از «جرارد» احیا شد

تهران- ایرنا- تیم فوتبال آرسنال در لیگ برتر جزیره، مقابل میزبان خود ساوتهمپتون متوقف شد تا فاصله‌اش با تیم دوم جدول رده‌بندی کم‌تر شود.

به گزارش عصر یکشنبه ایرنا، هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انگلیس با برگزاری چهار بازی از ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه به وقت تهران پیگیری شد که در مهمترین بازی آرسنال مقابل میزبان خود ساوتهمپتون با نتیجه‌ی یک بر یک متوقف شد.

توپچی‌ها ابتدا با گل دقیقه‌ ۱۱ گرانیت ژاکا از حریف پیش افتادند اما شاگردان رالف هازن‌هوتل در دقیقه‌ی ۶۵ توسط استوارت آرمسترانگ به گل تساوی دست یافت تا ۲ امتیاز مهم از چنگ میکل آرتتا و شاگردانش در برود. بدین ترتیب قرمزهای لندن نتوانستند فاصله‌ چهار امتیازی با سیتی را حفظ کنند و حالا با ۲۸ امتیاز و ۲ امتیاز برتری نسبت به تیم پپ گواردیولا در صدر بایستند. ساوتهمپتون هم با ۱۲ امتیاز در جایگاه پانزدهم قرار گرفت.

آرسنال در سَن‌مِری لغزید؛ استون‌ویلا بعد از «جرارد» احیا شد

استون‌ویلا در اولین بازی پس از برکناری استیون جرارد موفق شد با حساب چهار بر صفر از سد برنت‌فورد بگذرد تا خیلی زود از بحران خارج شود. لسترسیتی نیز بعد از مدت‌ها به یک برد دلچسب دست یافت و با چهار گل میزبانِ نگون‌بخت خود وولورهمپتون را شکست داد تا با ۱۱ امتیاز به رده‌ شانزدهم صعود کند.

فولام نیز در ادامه‌ روند خوب خود در این فصل موفق شد، میزبانش لیدزیونایتد را با نتیجه‌ سه بر ۲ از پیش رو بردارد. شاگردان مارکو سیلوا با ۱۸ امتیاز در جایگاه هفتم قرار گرفتند. لیدز هم با ۹ امتیاز در رده‌ی نازل هجدهم ایستاد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha