رحمتی: آماده بودیم که این داور در بازی گردن ما را بزند/ طبیعی بود در آن فشار وقت تلف کنیم

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: قبل از بازی مصاحبه نکردم و خیلی سر بسته در کنفرانس پیش از بازی گفتم که امیدوارم داور عدالت را رعایت کند. با توجه به سوابق داور کاملا خودمان را آماده کرده بودیم که ایشان می‌آید که گردن تیم ما را بزند.

به گزارش ایرنا، سید مهدی رحمتی پس از دیدار برابر استقلال اظهار داشت: همه می‌دانیم استقلال یکی از بهترین تیم‌های آسیاست. تیمی خیلی خوب، با مربی خارجی و کلکسیونی از بهترین بازیکنان ایران که به نظرم حقشان این است که در تیم ملی باشند. ما می‌دانستیم بازی سختی پیش رو داریم. از بچه‌های تیمم تشکر می‌کنم و دستشان را می‌بوسم که با تمام وجود بازی کردند. استقلال را آنالیز کرده بودیم. تیم استقلال با برتری عددی در فضاها و هر منطقه از زمین سعی داشت به ما آسیب بزند که بچه‌های ما با جان و دل سعی کردند این پاس‌ها را قطع کنند. در نیمه اول در همان قطع توپ‌ها موقعیت‌های خوبی نصیبمان شد که می‌توانستیم از آن استفاده کنیم.

وی در مورد داوری این دیدار گفت:‌ در مجموع با توجه به داوری، نتیجه تساوی نتیجه خوبی بود. من قبل از بازی مصاحبه نکردم و خیلی سر بسته در کنفرانس پیش از بازی گفتم که امیدوارم داور عدالت را رعایت کند. با توجه به سوابق داور کاملا خودمان را آماده کرده بودیم که ایشان می‌آید که گردن تیم ما را بزند. تیم ما در حساس‌ترین لحظه بازی ۱۰ نفره شد. هیچ اعتراضی خدمت خداداد افشاریان و کمیته انضباطی ندارم اما می‌گویم که شما به ۹۰ دقیقه قضاوت این داور نگاه کنید.

رحمتی عنوان کرد: من خودم دروازه‌بان بودم و کسی الان نمی‌تواند بیاید در موقعیت دروازه‌بانی سر من کلاه بگذارد. ما هم فوتبال بازی کردیم. شما وقتی در اول بازی به دفاع وسط من اخطار می‌دهید یعنی اینکه تا دقیقه ۹۰ آماده اخراج از بازی باش. ما هم در این مملکت فوتبال بازی کردیم. ما هم الکی به تیم ملی دعوت نشدیم. ۱۵ سال در تیم ملی بودم و داورهای بین‌المللی دیدم. در بازی امروز بازیکن استقلال باید جریمه می‌شد ولی او مسیرش را عوض می‌کند و به من اخطار می‌دهد. آفرین به من اخطار دادی. دستت درد نکند ولی وجدان چی؟ شما حتی جسارت این را نداشتی که پس از پنالتی که در بازی با پرسپولیس گرفتی به من لب خط گفتی که جان بچه‌ام پنالتی نبود و من به تو گفتم که اگر نبود، عذرخواهی کن.

 سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم ادامه داد: من بی‌احترامی به داور نکردم. من مگر چه کار با داور داشتم. در مجموع از بچه‌های تیمم تشکر می‌کنم، با همه وجودشان بازی کردند. زحمت کشیدند و نشان دادند که یک تیم خوب و قابل احترام هستند و برای تیم استقلال نیز در ادامه راهش آرزوی موفقیت می‌کنم.

وی در مورد این صحبت که تیم آلومینیوم در این بازی وقت تلف می‌کرد، بیان کرد: شما همه بازی‌ها را می‌بینید؟ در هیچ دیداری چنین اتفاقی نمی‌افتد؟ شما نمی‌توانید در این مورد از من انتقاد کنید. این موضوع در همه جای دنیا اتفاق می‌افتد. وقتی تیم من ۱۰ نفره است و داور با ناعدالتی بازیکن تیمِ من را اخراج کرده و تیم من تحت فشار است، طبیعی است که یک بازیکن بنشیند روی زمین و زمان بازی تلف کند. اگر شما بازیکنان ۲ تیم را با هم مقایسه کنید، چه به لحاظ عدد و رقم و چه به لحاظ هزینه‌ها، شما کمتر می‌توانید به من انتقاد کنید نسبت به استقلال. اگر واقعا این ۲-۳ دقیقه‌ای که وقت تلف شده، ذهن شما را مکدر کرده، من از شما معذرت می‌خواهم.

رحمتی در خصوص تعطیلی لیگ به خاطر جام جهانی گفت: مطمئنا تعطیلی لیگ روی کیفیت تیم‌ها و بازی‌ها تاثیر می‌گذارد. شما می‌گویید ۲ ماه ولی با توجه به حضور سهیل مهدی باتجربه که در فوتبال ما حضور دارد، فکر می‌کنم این تعطیلی‌ها از ۲ ماه بیشتر خواهد شد. تعطیلی لیگ مطمئناً روی کیفیت تیم‌ها تاثیر می‌گذارد ولی ما نیز برنامه خود را خدمت باشگاه دادیم. اگر شرایط مهیا شود می‌خواهیم یک اردوی خارجی داشته باشیم و بتوانیم بچه‌ها را دور هم داشته باشیم و سعی می‌کنیم پارت پارت به بچه‌ها در زمان‌های مختلف تعطیلی بدهیم برای اینکه از شرایط آمادگی خود خیلی دور نشوند. اگر قرار باشد ما ۱۵-۲۰ روز تعطیل کنیم، مطمئنیم که تیم باید از نو بدنسازی کند. سعی می‌کنیم تیم را در شرایط مسابقه نگاه داریم.

سرمربی آلومینیوم در خصوص نبودن تماشاگران در ورزشگاه‌ها عنوان کرد: نمی‌خواهم صحبت‌های کلیشه‌ای کنم ولی امیدوارم هر چه زودتر تماشاگران بازگردند. امیدوارم آن روال عادی بازگردد و ما هواداران را در کنار خود داشته باشیم. 

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha